08.12.2021.

18:54 >> 19:09

Foto: Pixabay/Vouge

Magazin

HIT U ITALIJI - Frančesko Koluči od starih ćebadi stvara visoku modu!

- ČESTO raszežem granice svoje kreativnosti. Pre neki dan sam video ogromnu gomilu šarenog hekleraja. Odmah sam imao viziju mojih mankena kao ikona, koji bi svi bili prekriveni svojom bogatom i živppisnom teksturom, izjavio je nedavno je izjavio Koluči.

Informer

Stari hekleraj u ruhu visoke mode

Tri prerađena održiva donirana heklana ćebad inspirisala su Karla Kolučija da stvori ovaj trio, koji krasi italijanske izloge. 

- Uvek su me zanimale umetnost, performans, izložbe, moda, knjige, muzika i fotografija. Tokom mojih akademskih studija u Italiji, moja nastavnica kostimogtafije Paola Lo Sciuto me je uvele u konceptualni svet konceptualne umetnosti i performansa. Takođe veliki uticaj na moju estetiku imalo je otkriće italijanske kinematografije. Duboko se divim kostimografima Danilu Donatiju i Pjeru Toziju, i rediteljima kao što su Franko Zafireli, Pjer Paolo Pazolini, Mikelanđelo Antonioni, Alehandru Jodorovskom. Otkako sam otišao za London, moja radoznalost je otišla još dalje, posebno prema onome što je avangardno i novo. Moje nedavavno omiljeno otkriće je pozorište Sadler's Vels, jedno od najznačajnijih mestas savremene umetnosti danas. Na početku moje karijere velika inspiracija, bili su mi Leigh Bovari, Aleksandaer Mcqeen, Džon Galiano i Martin Margieala, govori o svojim uzorima novi modni guru evropske scene.

Informer

Kreativna igra - između mode i kostima

Radeći u polovnom okruženju, svaka donacija može biti neočekivana i iznenađujuća. Najuzbudljiviji i najizazovniji deo mog posla je ponovno sastavljanje iznenađenja i davanje novih oblika/života modelima koje stvaram. Kupovina polovne odeće društvu omogućava ljudima da troše novac na nešto što je već nošeno i daju odeći šansu da se ponovo koristi i živi svoj drugi novi život, nadahnut je italijanski dizajner.

Informer

Samo je mašta granica

Započeli smo kampanju pod nazivom "23%", pozivajući se na činjenicu da je 23 % odeće u Londonu nenošeno, i da je njihova ponovna upotreba dranatično snanjuje otisak ugljenika, vode i otpada u potrošnji odeće. Osećam da u poslednje vreme nudi ponavljajući i standardni proizvod, fasciniran sam merom kojom je nova generacija opsednuta etiketama, tako se i dizajneri više okreću svom logu, kako bi prodali što vieš svoje odeće, nego samoj suštini kreativnosti, spoznaje sa gorčinom srž potrošačkog društva ovaj umetnik.

Informer