18.06.2015.

21:16

Foto:

Srbija

BRAVO ZA BIR FEST! Festival dobitnik nagrade "Najbolje iz Srbije 2014"

Za 12 godina postojanja, na beogradskom festivalu piva, bilo je oko 6,7 miliona posetilaca koji su mogli da uživaju u više od 530 muzičkih nastupa, degustiraju više od 200 brendova piva i učestvuju u brojnim društvenim kampanjama.

"Beer Fest", rečeno je večeras na svečanosti u Domu omladine, svake godine, tokom pet dana trajanja, poseti više od 700.000 ljudi.

- Velika nam je čast što smo uspeli da dobijemo ovakvu nagradu. To je generalno najveće priznanje u Srbiji koje jedan korporativni ili robni brend može da dobije - rekao je Tanjugu marketing menadžer "Beer Festa" Miloš Aleksić.

Kako je dodao, "Beer Fest" je navedenu nagradu dobio za prošlogodišnje festivalsko izdanje u kategoriji "Najbolja manifestacija u funkciji promocije Srbije".

Prema njegovim rečima, tu nagradu od 2004. godine dodeljuju Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, Privredna komora Srbije i dnevni ekonomski list "Privredni pregled".

- Veoma nam je drago što je nagrada došla u ovom trenutku, pred promociju potpuno novog 'Beer Garden-a' - rekao je Aleksić i najavio da će ta manifestacija biti održana od 10. jula do 12. avgusta na makiškoj strani Ade Ciganlije.

On je naveo da je koncept "Beer Garden-a" sličan "Beer Festu" po tome što je ulaz besplatan i što će za 32 dana trajanja posetioci imati priliku da uživaju u brojnim muzičkim nastupima.

Akcenat će, kako je istakao, biti na više od 150 vrsta piva poreklom iz više od 40 zemalja sveta.
Inače, dva američka udžbenika iz kojih uče studenti na više od 350 univerziteta u svetu navode

- Belgrade Beer Fest" kao najbolji primer kako jedan festival treba organizovati i promovisati.
Britanski list "The Independent" je taj festival uvrstio na listu 20 svetskih festivala koji se moraju posetiti.

Prvi "Beer Fest" održan je 2003. godine sa ciljem promocije kulture piva festivalskog karaktera, uz nastupe poznatih domaćin i inostranih bendova, sa brojnim pratećim programima nalik minhenskom "Oktobar festu".

Tokom trajanja festivala, svake godine se realizuju višemesečne kampanje sa društvenim porukama, kojima se između ostalog, ukazivalo na značaj reciklaže, pozivalo na humanost, upozoravalo da se u isto vreme ne sme voziti i piti...

O značaju festivala za turizam, navode organizatori, govori podatak da gosti manifestacije u proseku troše 60 do 90 evra dnevno, dok je nematerijalna korist u građenju imidža Srbije i privlačenju sve većeg broja turista.
 

Tagovi: