15.12.2021.

09:48

Foto:

Srbija

Usred podizanja novca sa bankomata vam je nsetalo struje, KAKO DA REŠITE PROBLEM?!

Ako je korisnik ispravno uneo šifru, a u tom trenutku je nestalo struje, šta onda? 

Upravo to se dogodilo jednoj devojci iz Beograda. 

Informer

- Kao i uvek, krenula sam do bankomata svoje banke koja se nalazi na Vračaru, da podignem novac, jer mi je bio potreban keš. Ubacila sam karticu i bila spremna da unesem šifru, kada se odjednom sve zamračilo. U celom kraju je na nekoliko minuta nestalo struje - priča Aleksandra iz Beograda za Telegraf.rs.

Struja je ubrzo došla, ali se crnilo sa displeja bankomata nije sklonilo.

- Bila sam sve nervoznija u iščekivanju šta će se dogoditi i onda sam shvatila da je bankomat verovatno "progutao" karticu. Prošlo je skoro 10 minuta, žurila sam, te sam ušla u banku da podignem novac i da vidim šta ću dalje. Procedura je ista, kao i uvek kada se desi "gutanje" kartice - dodaje.

Informer

Ako vam se ova neprijatnost nikada nije dogodila, dobro je da znate kako da delujete za svaki slučaj. Dakle, čak i ako je bankomat "spreman" za sledećeg klijenta, odnosno na monitoru se pojave standardne opcije, a vaše kartice nema - ona je definitivno "progutana".

Procedura vraćanja kartice uglavnom zavisi od banke do banke, ali se svakako uvek morate obratiti zaposlenima u filijali banke, ili putem kol centra, i objasniti šta se dogodilo. Preporuka je i blokiranje računa, dok vam ne stigne nova kartica.

- Nisam ranije razmišljala o tome, ne krivim banku, ali zaista mislim da većina nas ne zna kako da reaguje u ovakvoj situaciji. Prilično je traumatično kad gledaš taj crni ekran i ne znaš šta će da se dogodi - kaže naša čitateljka.