29.12.2017.

18:39

Foto:

Srbija

(FOTO) LEPOTE SRBIJE OČARALE SVET! Naša zemlja DRUGA TURISTIČKA destinacija U SVETU za 2018. godinu

Tome je doprinelo mnoštvo aktivnosti koje je TOS sproveo u 2017. godini, a tiču se intenzivne promotivne i marketinške kampanje na globalnim turističkim tržištima. Medijska kampanja emitovana je na globalnim mrežama BBC World i Eurosport, a promotivni spot u trajanju od 30 sekundi prikazan je preko 600 puta u zemljama Evrope i u SAD.

zaovine.org

Uz akcenat na letnju i zimsku turističku sezonu, ovu aktivnost pratila je i digitalna promocija na portalima ovih mreža.

DOBRA VEST: Čak 130.000 stranih turista dolazi u Beograd na doček!

Promotivne aktivnosti nastavljene su na britanskom TV Channel 5, a u toku je i emitovanje spotova o lepotama Srbije na Travel Channelu.

Tanjug

Objavljeni su članci i reportaže u najpoznatijim medijima kao što su: britanski Guardian i Independent, američki Vogue i Conde Nast Traveller, italijanski La Reppublica i Corrriere de la Serra, ruski National Geographic i Komsomoljskaja pravda, francuski Madam Figaro i Parisien, nemački Freie Preše, Hamburger Abend Blatt i Berliner Morgen Post, a emitovana je i radio kampanja na BBC Radio 4 i Radio 6.

Public

NAŠI NAJBOLJI HOTELI JEFTINIJI NEGO KOMŠIJSKI! Istraživanje Informera - koliko košta smeštaj u Srbiji i regionu!

TOS je organizovala i veliki broj posebnih prezentacija i događaja, promocija i radionica za poslovne partnere, kao i studijska putovanja za 140 inostranih novinara iz najpoznatijih svetskih novinarskih kuća poput New York Times, Vogue, USA Today, National geographic, Chicago tribune.

Zoran Sinko

Studijska poseta američkih blogera Srbiji, kao i aktivnosti u vezi sa tom posetom na blogovima i društvenim mrežama, donele su 61. godišnju zlatnu nagradu "Adrian", najveću i najprestižniju nagradu za kampanju "Balkan Blogger Bash".

Tagovi: