Autor: Informer.rs

12.11.2023.

17:13

Foto: Aleksandar Jovanović Cile

TV

Francuska i Srbija ponovo oživljavaju dugogodišnju saradnju, srpski proizvodi zauzimaju francusko tržište! (VIDEO)

Slađana Novaković iz Udruženja "Ja volim Francusku" navela je kako su projektima udruženja Vrnjačka i Prolom banja uspele da privuku brojne francuske turiste, pogotovo za vreme pandemije.

- Imala sam priliku da provedem 16 godina u Francuskoj i ljubav prema samom jeziku me je inspirisala da se vratim sa iskustvima iz Francuske kako bi osnovala udruženje koje danas ima međunarodni karakter. Francuska ambasada je dala podršku inicijativi "Ja volim Francusku" i već 16 godina aktivno doprinosi svim projektima. Bila sam iznenađena kada su Slovenija i Hrvatska izrazile želju da i kod njih započnemo projekte u sferi edukacije. Kada je Srbija ponovo bila prepoznata kao turistička destinacija, mi smo za vreme pandemije korone reklamirali velenes i spa turizam francuskim turistima gde su mesta kao što je Vrnjačka banja dobila širu prepoznatljivost. Prolom banja je takođe pokazala zainteresovanost za francusko tržište i nastojala je da ispoštuje sve dogovore. Na tržište Alzasa došli su brojni naši proizvodi poput naših domaćih vina i ajvara - rekla je Novakovićeva. 

Informer

Novakovićeva je dodala da je Beograd na Mišelinovom vodiču i da će dobijanjem prve zvezdice brojni restorani značajno uticati na razvoj i napredak turizma.

Vladin sektor je pokrenuo inicijativu da se ostvari bolja saradnja Mišelinovom asocijacijom, u cilju poboljšanja domaće gastronomije i da naši restorani imaju priliku da dobiju prestižnu Mišelinovu zvezdu. Beograd je u Mišelinovom vodiču, što nam je velika odskočna daska za dobijanje prve zvezdice i poboljšanje turizma. Mišelinova zvezdica podrazumeva sve faktore od samog enterijera, usluge i naravno hrane jednog restorana - rekla je Novakovićeva.

Celu emisiju možete pogledati u videu: