Autor: Informer.rs

30.09.2024.

10:15

Foto: Zoran Sinko

TV

(VIDEO) Šolakove fabrike otrova vrše hiperproizvodnju laži o litijumu! Tajkuni za širenje panike dobili finansijsku injekciju sa Zapada!

Ištvan Kaić, ističe da je tokom tri meseca pokrenuta ogromna kampanja protiv litijuma od strane Šolakovih medija.

- Kampanja je počela protiv Jadra i iskopavanja litijuma 2021. godine. Litijum je generalno nova tema u Evropskoj uniji i Evropi. Kada je litijum u pitanju možete da manipulišete u medijima, ali ne možete o nečemu što je poznato kao što je zlato i srebro. Kohezija i gustina napada je veća nego ono što je trajalo dve godine od 2020. do 2021. godine. Ako u Guglu ukucate tag N1 i litijum imate 1065 tekstova, a 600 je objavljeno samo tokom ovog leta. To je hiperproizvodnja - rekao je Kaić.

Informer

Naš gost dodaje i da je cilj njihovih medija je da šire paniku o litijumu među narodom.

- Zadatak je bio da se ti prilozi struktuiraju i da se stavi u neke celine. Prva celina njihovih medija je širenje straha, na čemu su zasniva cela kampanja. Kada imate neku stigmu kao što je litijum, najlakše je da zavedete strah. Danica Popović je jedan od primera koji to radi. Kada radite u mejnstrim medijima, vi nikada nećete preneti nekog nepoznatog čoveka koji širi paniku. Oni su dovodili goste koji su u raznim branšama, samo da govore loše o litijumu - kazao je Kaić.

Prezentaciju Ištvana Kaića pogledajte ovde.