17.07.2017.

19:16

Foto:

Vesti

SRBI SE ŽALE NA TALASE I KOMARCE: Turističke agencije masovno dobijaju neverovatne prijave!

Srpski turisti agencijama preko kojih odlaze na letovanje sve češće upućuju bizarne žalbe i traže povraćaj novca bez ikakve osnove, naglašavaju turistički stručnjaci!

Od agencija zahtevaju da im se vrate pare pošto im je zbog velikih talasa odložen izlet, ili kako na švedskom stolu nema dovoljno raznovrsne hrane, ali i što noću ne mogu da spavaju od komaraca!

STRANI TURISTI ĆE NAM DONETI 1,2 MILIJARDE EVRA! Ministar Ljajić očekuje da Srbiju ove godine poseti TRI MILIONA GOSTIJU!

Ovo su samo neki od slučajeva sa "crne liste" zamerki putnika kojima turistički radnici pokušavaju da stanu na put jer agencije nisu odgovorne za ovakve situacije niti je predviđen povratak novca.

Lažne žalbe

Ove godine je broj takvih prijava porastao za čak 20 odsto u odnosu na prethodnu letnju sezonu. Do sada je zabeleženo oko 180 žalbi Srba koji uglavnom letuju u Grčkoj.

Direktor Nacionalne asocijacije turističkih agencija Srbije (Juta) Aleksandar Seničić potvrdio je za Informer da je ove sezone povećan broj žalbi turista, koji su bukvalno počeli da se žale na najneverovatnije sitnice. Od dobijenih kazni za parking, talasa, pa do povećanog broja komaraca.

Na šta se sve žale srpski turisti:

* udaljenost plaže
* loša higijena
* male sobe
* buka
* komarci
* gužve na granicama
* veliki talasi
* nedovoljno hrane na švedskom stolu
 

- Ove godine su inspektori dobili oko 150 žalbi, a Juta 30. To je povećanje od 20 odsto u odnosu na lane. Međutim, kada detaljno pogledate svaku tužbu pojedinačno, u najvećem broju slučajeva nema osnova za njeno usvajanje i povraćaj novca. Naši turisti zaista više nemaju granicu kada je njihovo lično nezadovoljstvo u pitanju. Tako, recimo, imamo slučaj gde su se gosti žalili jer su dobili kaznu za parking za mesto gde stoji znak zabrane, pa su im bile prljave ringle, smeta im vrućina, velika vlažnost vazduha, previše komaraca, gužve na granicama, nedovoljno jela na švedskom stolu. Imali smo i situaciju kada im se nije svideo bračni krevet jer nije isti kao u njihovoj spavaćoj sobi ili da im je zbog velikih talasa otkazan izlet. Nažalost, ove žalbe štete putnicima koji su zaista imali probleme i neugodnosti na putovanju - objašnjava Seničić i dodaje:

- Do povraćaja novca dolazi samo kada se prekrši neki od uslova iz potpisanog ugovora u agencijama. I to isključivo za uslugu koja je sporna. Veoma je bitno da turisti prilikom uplaćivanja letovanja pažljivo pročitaju svaku stavku iz opštih uslova putovanja i da se upoznaju sa svojim pravima. Mogu da podnesu žalbu ako, recimo, smeštaj nije na razdaljini od plaže koja stoji u ugovoru, ako ne dobiju sobu sa rezervisanim brojem kreveta ili im se na licu mesta promeni vila, sa manjim brojem zvezdica od uplaćenih. Svakako o svakom problemu treba prvo obavestiti predstavnika agencije, a ako se to ne reši, onda i agenciju, pa tek onda medije.

Zloupotreba agencija

Direktor srpskog udruženja turističkih vodiča Zoran Miladinović kaže da je žaljenje agencijama za sve i svašta postao apsolutni trend među domaćim turistima.

OPREZ, OPASNA INFEKCIJA VREBA NA KUPALIŠTIMA: Na desetine dece se zarazi STAFILOKOKOM, EVO ŠTA TREBA DA PREDUZMETE!

- Turisti iz Srbije, uglavnom oni koji letuju u Grčkoj, masovno su počeli da šalju svoja negodovanja i prijave za loše letovanje. U prvi mah zvuči zakonski, ali kada bolje pogledate, vidite da svi oni imaju isti cilj, a to je da dobiju neki popust ili benefit od turističkih agencija. Idu logikom bolje da nam izađu u susret nego da im natovarimo inspekciju na vrat. Prema iskustvima naših vodiča sa terena uglavnom su žalbe bez pokrića, i to u 90 odsto slučajeva - naglašava Miladinović.

 

Tagovi: