26.08.2017.

17:00

Foto:

Vesti

SRAMOTA! Više od 2.000 srpskih turista ostaje bez letovanja ZBOG PREVARE AGENCIJE!

Više od 2.000 turista širom Srbije moglo bi da ostane bez već uplaćenog letovanja zbog velike prevare smederevske agencije "Blu travel vorld" i njenog vlasnika Dejana Milošoskog! Agencija koja je već namagarčila 56 svojih putnika, tako što ih je poslala na grčko ostrvu Eviju a da im nije obezbedila i platila smeštaj, prodavala je svoje aranžmane na isti način preko još čak 24 agencije širom Srbije.

Traži se kompromis
Pokušavamo da pronađemo nekakve aranžmane prevarenim putnicima, da ih ne ostavimo bez letovanja
Dušan Radojčin, vlasnik agencije "Nika travel", koja je prodavala aranžmane preko "Blu travel vorlda"

Vlasnik "Blu travel vorlda" Dejan Milošoski uzeo je novac od putnika, ali ga nije uplatio gazdama apartmana u Grčkoj, zbog čega ovi više ne žele da primaju turiste iz Srbije. Milošoski je zbog toga zatvorio agenciju i nestao bez traga, a svoje partnere i klijente je mejlom obavestio da su svi aranžmani ugovoreni preko njegove agencije otkazani.

Traže rešenje

Dušan Radojčin, vlasnik agencije "Nika travel" iz Šapca, koja je prodavala aranžmane preko "Blu travel vorlda", kaže da je u velikom problemu jer ne zna kako da putnicima objasni da neće ići na letovanje koje su uplatili.

- Milošoski nas je mejlom obavestio da ima "neprijatne vesti" jer se sva letovanja uplaćena preko njega otkazuju. Obećao je da će navodno svima nadoknaditi štetu preko "Milenijum osiguranja". Pokušali smo da kontaktiramo s njim, ali od njega nema ni traga ni glasa. Desetak šabačkih agencija koje sarađuju s njim ima više stotina putnika koji u utorak treba da pođu na more i ne znamo kako da im saopštimo da od toga nema ništa. Dovijamo se i dogovaramo s njima da im nađemo neki drugi smeštaj o našem trošku, a da nam oni vrate novac kad naplate štetu od "Milenijum osiguranja" - rekao nam je Radojčin.

Zna se krivac
Jedini krivac u ovom slučaju je agencija "Blu travel vorld", ostale podagencije nisu dužne da nadoknađuju štetu
Aleksandar Seničić, Juta

U preostalim subagencijama juče nisu želeli da se oglašavaju povodom ovog slučaja jer, kako nam je rečeno, još sa putnicima traže najprihvatljivija rešenja. Najgore od svega je što su mahom u pitanju agencije koje nisu članice "Jute", pa kako nemaju ni "Jutinu garanciju", bukvalno su u prevazilaženju ovog problema prepuštene same sebi.

Ništa bez "Jute"

Direktor "Jute" Aleksandar Seničić ističe da podagencije u kojima su aranžmani uplaćeni, prema zakonu, nemaju nikakvu dužnost prema putnicima, već da obavezu ima samo organizator putovanja, a to je u ovom slučaju agencija "Blu travel vorld".

- Zato, pohvale za sve te agencije što izlaze putnicima u susret i traže rešenje. Ali mi sve agencije i putnike i dalje savetujemo da sarađuju samo sa našim članicama kako ih ne bi zadesile ovakve neprijatnosti. Jer čak i da je neka naša članica ovako "zabrljala", "Juta" je u obavezi da svim njenim putnicima bez dinara nadoknade obezbedi smeštaj za najviše dva sata ako su već stigli na određenu destinaciju, a ukoliko nisu, da im obezbedi smeštaj u terminu. Svi suboperateri, da su naši članovi, sad bi bili mirne glave - kaže Seničić.

Osiguranje: Nadoknadićemo štetu

U "Milenijum osiguranju" juče su još jednom nezvanično potvrdili da će svi prevareni putnici u najkraćem roku biti obeštećeni.

- Čim svi oštećeni putnici dostave svu dokumentaciju, koja podrazumeva ugovor potpisan sa agencijom, kao i račune za pretrpljene troškove, počećemo sa isplatom. Inače, 27, 29, 31. avgusta, kao i drugog septembra, poslaćemo autobuse za Grčku kako bismo putnike "Blu travel vorlda" koji su trenutno tamo na letovanju bezbedno vratili u zemlju - rečeno nam je u "Milenijum osiguranju".

Tagovi: