31.05.2019.

11:32

Foto:

Vesti

(FOTO) Poruka Direct Media Akademije: Ljudi važniji od mašina u novoj eri komunikacija

Marketinški događaj sezone ugostio je predavače svetskog renomea i domaće eksperte iz oblasti brendinga i komunikacija, inovacija i implementacije najnovijih tehnologija u medijima, menadžmenta novog doba i filmske industije.

Informer

Pozdravljajući prisutne, direktor DIRECT MEDIA United Solutions Jovan Stojanović izjavio je da sistem spremno ulazi u novu tehnološku eru u kojoj će za rešavanje poslovnih izazova biti neophodan sveobuhvatan pristup.

 - Takav pristup podrazumeva širinu u kreativnom rešavanju problema u kombinaciji sa upotrebom tehnologija po dubini, a sve u službi efikasnijeg i kvalitetnijeg odgovora brendova na potrebe potrošača -   izjavio je Jovan Stojanović.

Informer

Čak 84% učesnika Akademije smatra da čovek nove ere komunikacija i dalje treba bolje da poznaje ljude nego mašine, iako kao sasvim izvesnu i korisnu vide veću upotrebu tehnologija poput mašinskog učenja i veštačke inteligencije u marketingu i medijima. Fokus oglašivačkih kampanja nove ere komunikacija biće na emocijama potrošaca, smatra 65% ispitanika, sa čim se slaže i jedan od najkreativnijih umova današnjice i predavač na DM Akademiji,  Ravid Kuperberg iz Mindscapes agencije.

Informer

 - Kao i uvek, ključna veština je razumevanje ljudi, njihovih života i drama koje doživljavaju, kao i kreativni novi načini za njihovo rešavanje koji su relevantni za brend i njegov život. Tehnologija nikada ne treba da bude suština priče, već treba da pomogne pri njenom oživljavanj -  izjavio je Ravid.

Informer

Kada je reč o transformaciji medija, televizija kao izvorni, “originalni” influenser ostaće i dalje najdominantniji medij, ali u novoj formi, poručili su na Direct Media Akademiji eskperti na polju TV inovacija.

 - Prelazak sa analogne na digitalnu televiziju je zajedno s novim tehnologijama omogućio da korisničko iskustvo i konzumiranje sadržaja postanu personalizovaniji nego ikada ranije i prilagođeni pojedinačnim potrebama i ukusima. Sada kada su ove inovacije dostupne u vašem regionu, kvalitet gledalačkog iskustva će se neminovno značajno poboljšati - izjavio je Willem Janssen iz Comcast kompanije FreeWheel, koja je globalni lider u tehnološkim rešenjima za oglašavanje i televiziju. 

Informer

R&D direktor United Grupe, Srđan Đurđević, koji je održao predavanje o inovacijama na televiziji izjavio je da današnji gledalac traži da mu se sadržaj „skroji po meri“, jer s pravom očekuje uslugu u kojoj će vreme provoditi gledajući ono što želi, a ne tragajući za onim što želi.

Informer

 - Upotreba mobilnih uređaja raste velikom brzinom, današnji gledaoci su stalno u pokretu, žive brzo i žele da im je sve na dohvat ruke. Televizija je morala da isprati taj trend i da gledaocima omogući željeni sadržaj u željenom trenutku na željenom uređaju. Međutim nije dovoljno imati samo veliku količinu sadržaja, već i moćnu tehnološku platformu zasnovanu na najnovijim tehnologijama poput ML i AI, kao i brz i lak korisnički interfejs. Mi se trudimo da kroz naš centar za inovacije, United Cloud, konstatno pratimo nove trendove i tehnologije, i da time našim korisnicima povećamo zadovoljstvo gledanja televizije -  izjavio je Srđan.

Informer

Kada je reč o novom umreženom organizacionom modelu, suosnivač Digitalizuj.Me i programski direktor konferencije Spark.me Vladimir Vulić, dao je svoje viđenje o procesu digitalne transformacije, kao jednog od najznačajnijih katalizatora u evoluciji biznisa.

 - Najvažniji korak na putu digitalne transformacije je promena načina razmišljanja. Savremeni metodi rada zahtevaju promenu paradigme ne samo kada se radi o tehnologiji, već i u načinu organizacije rada i procesa unutar kompanije. Zaposleni trebaju iz uloge onih koji izvršavaju naređenja da preuzmu ulogu ravnopravnih kreatora vrednosti, dok komunikacija sa svim stejkholderima mora biti bazirana na slobodnom protoku informacija i kolaboraciji -  izjavio je Vladimir.

Informer

Među predavačima ove godine su se našli i Jon Burkhart marketinški konsultat TBC Global, strateg za sadržaj i koautor knjige Newsjacking i Dragan Bjelorlić naš proslavljeni umetnik.

U novoj eri komunikacija, biće skoro podjednako važno posedovanje multidisciplinarnih veština ali i poznavanje kompleksnijih tehnologija, zaključili su učesnici DM Akademije.

Informer

Upravo je sticanje novih znanja i praktičnih veština bila tema dvodnevne edukacije tokom koje su polaznicima u dva modula Mediji i Brending, a kroz serijal predavanja i radionica prezentovani najnoviji trendovi u oblasti medija i komunikacija. Ova predavanja držali su stručnjaci DIRECT MEDIA United Solutions sistema.

Informer

Svake godine prihod od prodaje kotizacija sa Direct Medija Akademije bude upotrebljen u humanitarne svrhe, a to će biti praksa i ove godine.  

Tagovi: