09.07.2021.

09:57

Foto:

Vesti

PONOVO STIŽU OPOMENE! Građani se žale na više račune, iz Infostana najavili utuženje uz junsku uplatnicu!

Kako se požalila Snežana Č. iz Skojevskog naselja, u poslednja tri meseca račun za "Infostan" joj je viši za 370 dinara, a ne može da utvrdi razlog. Isti slučaj ima i sugrađanka sa Kanarevog brda.

- Nije to velika razlika, ali volela bih da znam na osnovu čega - kaže Snežana. - Dugo plaćam skoro fiksnu cenu, i sada me je ovo baš iznenadilo. Nisam nikada "Infostan" platila 10.000 dinara.

Iz preduzeća uveravaju da se cena komunalnih usluga nije povećavala, niti je u narednom periodu najavljeno bilo kakvo posklupljenje.

- Korisnici mogu uložiti reklamaciju na iznos direktno davaocu komunalne usluge ili nama, a mi ćemo je proslediti nadležnom preduzeću na rešavanje - kažu u "Infostanu". - Ukoliko preduzeće koje isporučuje komunalnu uslugu utvrdi da je reklamacija opravdana, po nalogu davaoca usluge vrši se korekcija zaduženja, o čemu se obaveštava korisnik. Preduzeće je korisnicima omogućilo da sve reklamacije mogu poslati elektronskim putem.

I dok se korisnici žale na uvećanje, dotle "Infostan" pokušava da naplati zaostala dugovanja. Tako je počelo dostavljanje opomena pred utuženje, kako bi se sugrađanima omogućilo da neizmirene obaveze plate pre pokretanja postupka prinudne naplate i kako ne bi plaćali dodatne troškove predujma i kamate. Prema evidenciji sistema objedinjene naplate, broj postupaka prinudne naplate kreće se između jedan i dva odsto.

E-SANDUČE I DODATNI POPUSTI

POGODNOST na mobilnoj aplikaciji i portalu e-Sanduče, koja u ovom trenutku broji više od 160.000 korisnika, je mogućnost plaćanja redovnih računa, utuženja, reprogramiranih obaveza i opomena. JKP "Infostan tehnologije" nagrađuje korisnike elektronskog plaćanja dodatnim promotivnim popustima i uštedama.