Foto: Printskrin
Vesti
NEMOJTE NASESTI NA ZAMKE SUPERMARKETA! Služe se trikovima kojih niste ni svesni - evo na šta morate posebno da obratite pažnju
Trikovi su razni - počevši od toga da se cene uvek završavaju cifrom 99, pa do rasporeda proizvoda na rafovima. Psiholog Ketrin Dženson - Bojd bavi se psihologijom kupaca i otkrila je nekoliko tih trikova, odnosno caka.
Recimo, skuplji artikli su uvek postavljeni u visini očiju kupaca, dok se na donjim policama nalaze jeftniji proizvodi. Proizvodi na akciji i posebne ponude uglavnom se nalaze na kraju radnje:
- Devet do deset kupaca će uzeti nešto sa kraja radnje gde se nalaze prozvodi označeni znakom povoljno - istakla je Dženson-Bojd.
Supermarketi na svakih šest meseci do godina dana, premeštaju proizvode kako bi podstakli kupce da dodatno obilaze rafove.
Informer
Puštanje muzike, posebno one praznične, ima dodatnu funkciju - ona treba da kupovinu predstavi kao veseliju i primamljiviju.
Bonus video: