22.09.2023.

14:48

Foto: NIS

Vesti

Kompanija NIS podržala DIGHACK 2023

Кonferencija se održava u MTS dvorani u Beogradu, 22. septembra, u organizaciji FD Organization čiji je cilj upoznavanje mladih ljudi sa svim mogućnostima koje pruža digitalna industrija. DIGIHACК ove godine okuplja više od 250 delegata i više od 10 kompanija.

U okviru same manifestacije biće održan i Sajam kompanija, a među izlagačima je i kompanija NIS. Prisutne su pozdravili i predstavnici Vlade Republike Srbije.

U uvodnom delu prisutnima se obratio Dušan Ašanin, rukovodilac Sektora za razvoj i implementaciju IT poslovnih aplikacija u kompaniji NIS:

''U kompaniji NIS mnogo radimo na saradnji sa mladima i imamo puno programa koji su
posvećeni studentima i mladima. Jedan od tih programa je, na primer, „NIS Calling“ koji je
posvećen mladima koji žele da obave praksu u NIS-u. Imamo i program „NIS Energy“ koji je posvećen diplomcima, a tu je i program „Energija znanja“ koji stipendira studente i na kraju omogućava da oni budu zaposleni u NIS-u. Jedan od programa na koji sam lično izuzetno ponosan je i „NIS Calling Robotization“ kroz koji angažujemo mlade studente na robotizaciji poslovnih procesa. Iako vam deluje da je NIS jedna od tradicionalnih kompanija, u NIS-u se jako mnogo radi na novim tehnologijama. Samo ću reći da preko 600 aplikacija trenutno radi u NIS-u kako bi vi došli na pumpu i sipali gorivo, dok više od 100 ljudi u NIS-u, u Sektoru IT, radi na održavanju tih aplikacija na svakodnevnom nivou''', istakao je Ašanin.

U okviru konferencije ove godine biće organizovan i hakaton u reševanju softverskih problema kroz interaktivne radionice i saradnju sa mentorima, a timovi će imati zadatak da za 24 časa realizuju softversko rešenje za unapređenje jedne mobilne aplikacije NIS-a.

Svoja rešenja članovi tima prezentovaće stručnom žiriju, dok pobednike očekuju vredne
nagrade.

Poseban fokus NIS stavlja na unapređenje komunikacije sa potrošačima i poboljšanje korisničkog iskustva. Između ostalog, NIS je u poslednjih nekoliko godina intenzivno radio na uvođenju digitalnih alata u sektoru maloprodaje.

Neki od projekata koji su uspešno realizovani u potrošačkom segmentu su Drive.Go mobilna aplikacija koja omogućava plaćanje goriva na samom točionom mestu, bez odlaska na kasu.

Istovremeno, vodeći se inovativnim pristupom u poslovanju, NIS je tokom prethodnih godina uveo i dodatne digitalne funkcionalnosti u okviru svog programa lojalnosti „Sa nama na putu“.