27.03.2024.

16:28

Foto: Shutterstock/Instagram

Vesti

Još jedan pokušaj prevare na društvenim mrežama! Koriste logo banke za lažnu anketu, nude pare i telefon kao nagradu!

Prevare na internetu su stare koliko i sam internet. Svake godine, sajber-kriminalci “promovišu” nove tehnike i taktike osmišljene tako da prevare potencijalne žrtve.

Fišing (phishing) je vrsta internet prevare koja ima za cilj da se prevarom dođe do korisnikovih poverljivih podataka koji služe za potvrdu identiteta. To uključuje krađu lozinki, brojeva kreditnih kartica, podataka o bankovnom nalogu i druge poverljive podatke.

Upravo je na jednu ovakvu prevaru upozorila svoje korisnike i Mobi Banka iz koje tvrde da prevaranti koriste lažan logo banke kako bi promovisali nepostojeću anketu u kojoj korisnicima nude i vredne nagrade.

Iz  Mobi Banke apeluju na svoje korisnike da u cilju bezbednosti ličnih podataka, ne pristupaju ovoj anketi i ne ostavljate svoje lične podatke.

- Podsećamo vas da svoje podatke i kredencijale za pristup aplikacijama ne otkrivate nikome i ne čuvate u pretraživaču. U slučaju da ste već pristupili sajtu i uneli podatke sa svoje kartice ili svoje kredencijale, molimo vas da odmah proverite povezane uređaje u aplikaciji Banke na putanji Moja banka/Povezani uređaji i uklonite one koji su vam nepoznati. Takođe, molimo vas da se u što kraćem roku obratite našem Kontakt centru na broj 063/9005 ili putem Web aplikacije - kažu iz banke.

Mobi Banka ima samo jedan zvanični profil na društvenim mrežama Facebook i Instagram, gde možete pronaći sve relevantne informacije.