21.05.2024.

14:37

Foto: Promo

Vesti

Obeleženo jubilarnih 50 godina omiljenog brenda POLI

Od tada do danas, Poli ostaje veran najvišim standardima kvaliteta i originalnoj recepturi, sprovođenju strateških pravaca razvoja i prepoznatljivom identitetu brenda, koji se ogleda na svakom koraku njegovog delovanja. Jubilarnih 50 svečano je obeleženo i u Beogradu, u prisustvu predstavnika kompanije i medija.

Informer

 

„Mogli bismo reći da je naša Poli sudeći po godinama, dama srednjih godina, no s obzirom na njenu trenutnu aktivnost i u skladu s vrednostima koje živi... zapravo je... mladolika gospođica koja praktično još uvek ima čitav život pred sobom. Spoj tradicije i ulaganja u održavanje dugoročnog poverenja poslovnih partnera i potrošača, u inovacije proizvoda kao odgovor na potrebe današnjeg načina života i prehrambenih navika, te ulaganja u marketing i prodaju - sve su to faktori koji doprinose činjenici da je već pet decenija Poli jedan od kultnih brendova u regionu“, istakao je mag. David Visenjak, direktor prodaje i marketinga za Perutnina Ptuj Grupu.

Informer

 

Poli oduševljava svoje fanove u više od 20 zemalja širom sveta, što potvrđuje i njegovu globalnu popularnost. Snaga brenda ogleda se u prodajnim rezultatima i novoj strategiji koju je Perutnina Ptuj počela da primenjuje od 2016. godine, tako da kompanija može da se pohvali da je u 2023. godini prodaja svih kategorija marke Poli porasla na blizu 50 miliona evra.

Posebno mesto u razvojnoj strategiji grupe zauzima Srbija u kojoj je Perutnina Ptuj lider u proizvodnji pilećeg mesa. Najsavremeniji procesi kojima garantujemo apsolutnu sledljivost svih faza proizvodnje počinju, odvijaju se i završavaju u Srbiji.

Informer

 

„Ponosni smo na pet decenija dugo poverenje koje nam potrošači u Srbiji poklanjaju. Za nas je privilegija i čast da, kao tržišni lider kroz brend POLI, konstantno pomeramo granice industrije i budemo pokretač inovacija u proizvodnom i kreativnom smislu. Kvalitet je imperativ dok je doslednost neophodna, a to je osnov našeg poslovanja i uspeha brenda POLI. Dok nastavljamo zajednički put, osvrćemo se na to da je naš rezultat proizvod jedinstvenog truda, deljene vizije i sinergije svakog člana našeg tima, odličnih odnosa sa poslovnim partnerima, kao i velike podrške institucija. Ne postoje granice za ono što možemo postići dok smo zajedno “, istakao je direktor Perutnine Ptuj – Topiko Oleksii Uteshev na konferenciji za medije povodom pet decenija našeg omiljenog Polija.

Od Skandinavije do Mediterana, strast za POLI ne poznaje granice. Poli se smatra jednim od najprepoznatljivijih brendova u regionu jugoistočne Evrope i postao je sinonim za posebnu pileću kobasicu. Danas smo ludi za Poli u više od 20 zemalja širom sveta. Na svom razvojnom putu, ovaj brend je prateći trendove i potrebe svojih ljubitelja uspešno širio delovanje, kontinuirano unapređujući svoj asortiman. Prva među inovacijama bila je “lagana” Poli, sa sniženim procentom masti za 30% kao odgovor na rastuću potrebu za laganijom ishranom. Kroz naredne godine razvijeni su novi ukusi dok se brend Poli proširio i na nove kategorije, uključujući Poli viršle, Poli Hammy pileću šunku, kao i paštetu Poli paté i liniju za decu Poli Kids (sa smanjenim sadržajem soli), kao i Poli zelena linija sa kojom se obraća svima koji iz bilo kog razloga traže kvalitetne i ukusne alternativne izvore proteina. Poli je, takođe, ušla u svet „convenience“ programa sa svojim smrznutim proizvodima kao što su Poli Rolls i Poli Pizza, a kao najnoviji proizvod predstavljen je Poli Nuggets.

Informer

 

POLI JE U ČAST OBELEŽAVANJA 50. GODIŠNJICE PRIPREMILA NIZ AKTIVNOSTI I PROMOCIJA TOKOM ČITAVE GODINE

U skladu sa svojim identitetom, brend Poli ostaje večno mlad, odvažan i inovativan u svim koracima svog poslovanja. Tokom ove jubilarne godine marketinški projekti i aktivacije odvijaju se regionalno i globalno.