Autor: Informer.rs

14.08.2024.

12:40

Foto: Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture

Vesti

Vesić podelio sjajne vesti: Radovi na Moravskom koridoru po planu, do kraja godine Trstenik i Vrnjačka banja na mreži auto-puteva! (FOTO)

Na deonici od Koševa do Medveđe u toku su radovi na asfaltiranju mosta preko Zapadne Morave. Vesić je ukazao da je Moravski koridor jedan od najvažnijih auto-puteva u izgradnji u Srbiji, jer će povezati dva auto-puta, "Miloš Veliki" i auto-put Beograd – Niš.

- Suštinski, Moravski koridor oživljava ceo ovaj kraj, povezuje Čačak, Kraljevo, Vrnjačku banju, Trstenik i Kruševac i omogućava da više od 500.000 ljudi dobije brzu saobraćajnu vezu, da obezbedimo da nove investicije i bolji i kvalitetniji život za sve ljude - rekao je Vesić i dodao da je zadovoljan dinamikom radova.

Do kraja godine, biće pušteno u saobraćaj oko 30 kilometara od Koševa do Vrnjačke banje. Vesić je izrazio očekivanje da će do sredine naredne godine biti završena i deonica Čačak – Adrani, a do kraja 2025. godine i od Vrnjačke banje do Adrana, čime će se konačno spojiti Banja i Kraljevo.

- Kada tome dodatmo obilaznicu oko Kragujevca, koji smo počeli da gradimo, kao i planiranu brzu saobraćajnicu Kraljevo – Novi Pazar, ovaj kraj ćemo potpuno premrežiti auto-putevima i time će se ostvariti vizija predsednika Aleksandra Vučića da Srbija bude dobro saobraćajno povezana, što znači nova radna mesta i bolji život građana. To će značiti veliki korak napred za ceo kraj, u šta će svi koji žive u ovom kraju već krajem iduće godine uveriti - poručio je ministar Vesić. Direktor "Koridora Srbije" Aleksandar Antić rekao je da je svakog dana na gradilištu Moravskog koridora angažovano više od 4.000 radnika, sa gotovo 2.000 jedinica mehanizacije.

- Intenzivni su radovi i ovo je najintenzivnije gradilište u Srbiji. Radovi idu jako dobro, već imamo 20-ak kilometara pod dva sloja asfata, a započeti su i radovi na završnom sloju asfalta na pojedinim deonicama. Asfalitramo most preko Zapadne Morave, dug oko 500 metara, i na njemu radimo završni sloj asfalta - informisao je Antić ministra Vesića. Dodao je da se radnici na toj deonici suočavaju sa različitim izazovima.

- Na ovih 30 kilometara, imamo četiri velike deniveisane raskrsnice, koje treba izgraditi i dovesti u fazu da mogu bezbedno da se puste u saobraćaj. Završavamo petlje Koševi, Velika Drenova, Trstenik, Vrnjačka banja i sva ova naseljena mesta imaće dobru komunikaciju sa novim auto-putem -dodao je Antić.