05.09.2024.

12:00

Foto: Shutterstock

Vesti

"Neće im ovo proći!" Srpkinja šokirana plažom i uslugom na poznatom letovalištu: "Ako sam platila neću da ćutim!"

Ona je na početku objave istakla da joj ovo nije prvi put da putuje u Pefkohori, ali da je sada razočarana stvarima koje su uanpred dogovorene, ali nisu ispoštovane.

- Želim da sa vama podelim moje utiske o ovogodišnjem letovanju u Pefkohoriju. Nije mi prvi put da idem u ovo omiljeno letovalište srpskih turista. Put autobusom do tamo nam je trajao 16 sati, a ukupno vreme zadržavanja na granicama je bilo 4 sata. Po dolasku u Pefkohiri nas je dočekala ženska osoba kao predstavnik agencije, pretpostavljam da je Grkinja jer sam je videla samo tada i na odlasku iz autobusa. Kada smo stigli ispred smeštaja, ona je na grčkom pričala sa ženama što su sređivale sobe i rekla nam je da ćemo do 12 časova svi biti u svojim sobama. Pomirila sam se sa tim da ću od dolaska u 10 sati još dva sata čekati da uđemo u sobu. Međutim, nismo u 12h ušli u sobu već tek u 14. Posle 16 sati u putu mi smo morali da čekamo još 4 na ulazak u sobu - kaže Srpkinja koja ističe da je bila van sebe.

- Premorena i iscrpljena od dugog puta, bila sam van sebe i samo sam htela da popričam sa tom predstavnicom agencije, zašto nam je dala lažne informacije, ali nje nije bilo nigde. Ono što me je iznenadilo što se tiče gradske plaže u Pefkohoriju da ona gotovo više ni ne postoji. To su sada sve neki mala ostrvca od plaže (a grad pun turista) gde ljudi moraju na "mišiće" da se bore za mesto i da gotovo leže jedni drugi na glavama. Pamtim Perfkohori iz vremena od pre kovida sa velikom, prostranom plažom i ovo što sam sada videla je bio neka vrsta šoka za mene - priča razočarana žena.

Informer

Od lepih stvari, ova turistkinja je istakla da je voda bila izuzetno čista i da je bilo uživanje kupati se, ali kada je došlo vreme za polazak za Beograd usledilo je novo razočarenje.

- More je zaista prelepo, čisto, uživanje za kupanje. Posle deset dana usledio je povratak za Beograd, gde smo tek posle pet sati prešli Evzoni. Autobus je na momenat stao kod "free shopa" posle graničnog prelaza i putnici su krenuli da izlaze jer su hteli da idu u toalet. Međutim, rečeno nam je da se vratimo i da ćemo stati na pumpi u Makedoniji. Tu sam iskoristila priliku da pitam starijeg gospodina koji nam je bio vodič zašto nismo napravili pauzu kod "free shopa". On mi je rekao da oni već pet godina tu ne prave pauzu i da im gazda to ne dozvoljava. Pomislila sam, valjda uslovi putovanja treba da se prilagođavaju putnicima, a ne putnici njima. Ako smo već pet sati u autobusu bez pauze u kojem ima male dece i ako nam je "free shop" prva prilika da izađemo iz autobusa da idemo u toalet, zašto to da nam bude uskraćeno? I ranije smo uvek kada smo se vraćali iz Grčke autobusom stajali ispred "free shopa" i što je neko već napisao u komentarima na ranijim postovima, mi smo nešto platili - kupili, i imamo pravo da ne trpimo nepristojno i manipulatorsko ponašanje za naše pare. Sve to neko nepoštovanje onih kojima smo nešto platili prolazi ako se ćuti i trpi. Zato ne treba ćutati - poručila je nezadovoljna žena.