05.06.2016.

10:13

Foto:

Vesti

VULIN: Kancelariji se do sada obratilo 42.000 građana!

- Do sada smo, što elektronskim putem, pismeno ili telefonskim pozivima razgovarali sa više od 42.000 građana - rekao je Tanjugu Vulin podsećajući da je ministarstvo još pre dve godine otvorilo kancelariju.

Navodeći da u proseku oko 75 ljudi dnevno pozove kancelariju, on je istakao da se odgovori dobijaju u roku od pet dana.

Kako kaže, kancelarija za brze odgovore je pokazala da nam je potrebna veza i bolja komunikacija sa korisnicima.

- Ministarstvo rada brine o više od 700.000 ljudi koji su korisnici raznih oblika socijalnih davanja, ali i 1,773 miliona penzionera koji nas često pozovu i pitaju za neko od penzionih prava - objašnjava Vulin.

On ističe da se radi o ljudima koji pitaju šta se dešava sa inspekcijom rada, ali i koji često umeju da daju korisne savete, upozore na neko dešavanje, pitaju za bezbednost, zdravlje, zaštitu na radu.

- Milioni ljudi su upućeni na rad kancelarije za brze odgovore i zaista bih savetovao svim ministarstvima koja imeju domen rada sa građanima da otvore kancelarije za brze odgovore jer će videti koliko će to olakšati komunikaciju, ali i koliko će biti u stanju da pristupe korisniku i da mu život učine mnogo lakšim - rekao je Vulin.

Tagovi: