21.03.2018.

17:03

Foto:

Vesti

(FOTO) VESIĆ: Most na Adi simbol Ðilasove bahatosti i korupcije

On je naveo da je postavljanje šina preko Mosta na Adi dokaz da ovaj most, koji je koštao do sada preko 400 miliona evra sa pristupnim saobraćajnicima, još nije završen. 

- Prošle godine smo morali da uradimo pristupne saobraćajnice od Tošinog bunara sa novobeogradske strane i platili 14 miliona evra. Sada je u toku postavljanje šina koje nas košta 16,5 miliona evra, a tokom ove godine nas čeka izgradnja pristupnih saobraćajnica koje će biti veza mosta sa Rakovicom što će koštati dodatnih 15 miliona evra - kaže on. 

Kako kaže Vesić, ako se tome doda izgradnja i Topčiderskog tunela koji će da košta 75 miliona evra da bi most bio u funkciji, onda prosta računica kaže da je potrebno oko 120 miliona evra. 

- To znači da će građane Beograda Ðilasovo neznanje i bahatost na Mostu na Adi koštati još najmanje 120 miliona evra - rekao je Vesić. 

Vesić je kao primer koliko je skup Most na Adi naveo primer vijadukta Milo u Francuskoj. 

- Taj most dugačak 2,5 kilimetara što je 2,5 puta duže od Mosta na Adi, sa sedam pilona prema jednom koliko ima most na Adi i sa visinom najvišeg stuba od 343 metra prema 200 metara koliko je visok Most na Adi koštao je 390 miliona evra, što je manje od Mosta na Adi - rekao je Vesić.