Autor: Informer.rs

09.09.2023.

11:51

Foto: aerodorm

Vesti

Vesić: Svaka konkurencija je dobrodošla, pa i na beogradskom aerodromu

Vesić je podsetio da je ranije izrazio nezadovoljstvo, kao i Er Srbija,  radom kompanije Vansi tokom leta, koja je koncesionar beogradskog aerodroma.

- Er Srbija je vlasnik zemaljskog operatera GAS (Ground airport service) koji je letos aktiviran kako bi se prevazišli problemi u funkcionisanju aerodroma koje kompanija Vansi nije umela da reši. Zbog toga smo u avgustu doneli odluku da omogućimo da još tri zemljska operatera mogu da rade na aerodromu Nikola Tesla - naveo je Vesić.

Kaže da Ministarstvo gradjevinarstva, saobraćaja i infrastrukture priprema izveštaj o svemu što se događalo tokom leta na beogradskom aerodromu, koji će biti poslat vladi.

- Jednostavno, ponašanje koncesionara tokom leta mora da dobije svoju zvaničnu ocenu, jer aerodrom pripada Srbiji, a koncesionar samo upravlja njime - naglasio je Vesić u izjavi za Tanjug.

Generalni direktor Er Srbije Jirži Marek izjavio je ranije da srpska avio-kompanija želi da napravi, zajedno sa partnerom "Turkish Technic", hangar za održavanje aviona (MRO-Maintenance, reparations and operations) na aerodromu u Beogradu.

- Prema sporazumu o zajedničkom ulaganju sa partnerom specijalizovanim za održavanje aviona (Turkish Technic), želimo da napravimo hangar za MRO na aerodromu u Beogradu. Želimo i da ponovo pokrenemo ugostiteljsku delatnost. Nezadovoljni smo proizvodom kompanije sa kojom imamo ugovor na dve godine, a ona je jedini dobavljač. Takođe razmišljamo o sopstvenom kargo i hendling servisu - rekao je Marek za poljski avio-portal "Rynek Lotniczy".

Kako je naveo Marek, održavanje aviona i "ketering graund hendling"  su danas najveći problemi Er Srbije, a autsorsing ovih delatnosti proteklih 10 godina očigledno nije doneo željene rezultate.