07.06.2024.

11:01

Foto: Tanjug

Vesti

Moćna zver! Pogledajte kako izgleda novi brzi voz Soko! (FOTO/VIDEO)

Imajući u vidu osobenosti železničke pruge u Srbiji i Mađarskoj, voz odgovara lokalnim kulturološkim karakteristikama i sastoji se od četvoro kola, od čega su dvoje motorna kola i dve prikolice.

Voz ima kapacitet od 250 mesta, razvija brzinu do 200 kilometara na čas i u potpunosti je usklađen sa TSI-em.

Tehničke karakteristike: 

• Inteligentno održavanje

Sistem inteligentnog zdravstvenog održavnja voza obuhvata 7 ključnih sistema i oko 100 šablona, te može da dijagnostikuje kvarove i smetnje na vozu, poboljša efikasnost održavanьa i optimizuje troškove; obuhvata i praćenje temperature osovina

• Inteligentna usluga

Inteligentni sistem za prodaju karata može prikazati zauzeta/spobodna sedišta za putnike i informacie o deonici u realnom vremenu, na automatima i aparatima za kafu može se vršiti onlajn plaćanje

• Inteligentni nadzor

Skoro hiljadu tačaka za nadzor su raspoređene po celom vozu, i mogu pratiti status deonice voza, visokonaponsko napajanje, vuču, kočnice... 

Informer

 

Korisnički interfejs za vožnju voza može da se prikaže na srpskom, mađarskom, engleskom i nemačkom jeziku. Displej sa informacijama o putnicima  u salonu biće prikazan na srpskom i mađarskom jeziku. Kompleti litijum-titanatnih baterija su okačeni unutar voza, i mogu postići više od 5 km samostalnog rada.

• Široko primenjeni materijal  za zaštititu životne sredine, koji postiže 10% veću stopu recikliranja materijala i 15% veću razgradljivost

• Aerodinamičan oblik čela voza, koji može smanjiti troškove energije za 10%.

• Zaptivenost celog voza poboljšana za 18%.

• Stopa promene pritiska unutar i van voza $500Pa/s, 800Pa/3s,

• Salon za putnike pruža odgovarajući i prostran prostor za putnike.

Informer

 

• Nivo buke unutar voza je bolji od onog kom zahtova TSI.

• Inteligentno podešavanje sistema osvetljenja i svetla u toaletu koja se mogu automatski isključiti.

• Elektromotorni voz SOKO kompanije "CRRC" zadovoljava zahteve prekograničnog saobraćanja između Srbije i Mađarske, opremljen je podsistemom kontrole, upravljanja i signalizacije ETCS-2 Induzijem i Mirelom, zadovoljava zahteve za slobodni profil u Srbiji i  u Mađarskoj  i ima 4 pantografa od dva različita tipa, koji ispunjavaju zahteve za kontaktnu mrežu u Srbiji i u Mađarskoj.

• Kola za sjedenьe 1, i 2. razreda poseduju svaka ponaosob prostor za invalidska kolica, toalete za osobe sa smanjenom pokretljivošću, prostor za odlaganje bicikalaa, kabasti prtljag itd., što može zadovolьiti različite potrebe putnika.

Tagovi: