14.08.2024.

16:18

Foto: Privatna arhiva

Vesti

Vesić: Radovi na Moravskom koridoru po planu, do kraja godine Trstenik i Vrnjačka banja na mreži auto-puteva

Na deonici od Koševa do Medveđe u toku su radovi na asfaltiranju mosta preko Zapadne Morave.

Vesić je ukazao da je Moravski koridor jedan od najvažnijih auto-puteva u izgradnji u Srbiji, jer će povezati dva auto-puta, "Miloš Veliki" i auto-put Beograd – Niš.

- Suštinski, Moravski koridor oživljava ceo ovaj kraj, povezuje Čačak, Kraljevo, Vrnjačku banju, Trstenik i Kruševac i omogućava da više od 500.000 ljudi dobije brzu saobraćajnu vezu, da obezbedimo da nove investicije i bolji i kvalitetniji život za sve ljude - rekao je Vesić i dodao da je zadovoljan dinamikom radova.

Informer

 

Do kraja godine, biće pušteno u saobraćaj oko 30 kilometara od Koševa do Vrnjačke banje.

Vesić je izrazio očekivanje da će  do sredine naredne godine biti završena i deonica Čačak – Adrani, a do kraja 2025. godine i od Vrnjačke banje do Adrana, čime će se konačno spojiti Banja i Kraljevo.

- Kada tome dodatmo obilaznicu oko Kragujevca, koji smo počeli da gradimo, kao i planiranu brzu saobraćajnicu Kraljevo – Novi Pazar, ovaj kraj ćemo potpuno premrežiti auto-putevima i time će se ostvariti vizija predsednika Aleksandra Vučića da Srbija bude dobro saobraćajno povezana, što znači nova radna mesta i bolji život građana. To će značiti veliki korak napred za ceo kraj, u šta će svi koji žive u ovom kraju već krajem iduće godine uveriti - poručio je ministar Vesić.

Direktor "Koridora Srbije" Aleksandar Antić rekao je da je svakog dana na gradilištu Moravskog koridora angažovano više od 4.000 radnika, sa gotovo 2.000 jedinica mehanizacije. 

- Intenzivni su radovi i ovo je najintenzivnije gradilište u Srbiji. Radovi idu jako dobro, već imamo 20-ak kilometara pod dva sloja asfata, a započeti su i radovi na završnom sloju asfalta na pojedinim deonicama. Asfalitramo most preko Zapadne Morave, dug oko 500 metara, i na njemu radimo završni sloj asfalta - informisao je Antić ministra Vesića.

Dodao je da se radnici na toj deonici suočavaju sa različitim izazovima.

- Na ovih 30 kilometara, imamo četiri velike deniveisane raskrsnice, koje treba izgraditi i dovesti u fazu da mogu bezbedno da se puste u saobraćaj. Završavamo petlje Koševi, Velika Drenova, Trstenik, Vrnjačka banja i sva ova naseljena mesta imaće dobru komunikaciju sa novim auto-putem - dodao je Antić.