Vesti
PIO Fond rešava probleme građana: Zakažite razgovor kod direktora Ognjenovića
Građanima svakodnevno pomaže u rešavanju problema, a radnu atmosferu iz Fonda deli javno, kako bi i oni, koji nisu otišli na razgovor, potencijalno našli rešenje problema.
- Radna atmosfera u Fondu podrazumeva da razgovaram sa građanima koji imaju pitanja vezana za ostvarivanje prava iz penzijskog i invalidskog osiguranja - objavio je Ognjenović.
Najčešće, kako ističe, dobija pitanja koja se odnose na sumnju u kašnjenje u donošenju rešenja, nedostajanje podataka u bazi matične evidencije koji se odnose na godine uplaćenih doprinosa, ali i na ostvarivanje prava na novčane naknade za telesno oštećenje i pomoć drugog lica.
- U zavisnosti od situacije, pokušavamo da rešimo svaku nedoumicu ili ukazujemo stranci šta može da uradi kako bi se ubrzao određeni postupak - kaže direktor Fonda PIO, Relja Ognjenović.
Kroz direktan razgovor sa građanima dobijaju informacije o procesima koje treba unaprediti kako bi se održao visok nivo kvaliteta u pružanju usluga Fonda PIO.
- Osim redovnih i vanrednih usklađivanja penzija, većih izdvajanja za društveni standard korisnika penzija, prioritet Fonda je i zadovoljstvo stranaka koje tek treba da ostvare pravo, a sve sa ciljem da se konstantno radi na podizanju nivoa kvaliteta života u “trećem dobu“ - saopštio je direktor.