04.12.2015.

08:15

Foto:

Vesti

NEVIĐEN BEZOBRAZLUK MOBILNOG OPERATERA! VIP zaključa telefon, pa neće da ga otključa!

 

Kada je pre dve godine odlučio da svoj broj prebaci iz Telekoma u Vip i za dinar uzme telefon "nokija 301", Mile Bojkovski (70) iz Pančeva, kako kaže, nije ni sanjao da po isteku ugovorne obaveze neće moći da koristi taj aparat, iako je postao njegovo vlasništvo.

Bojkovski optužuje "Vip" da mu, uprkos tome što je uredno izmirio sve obaveze tokom dve godine, koliko je bio u njihovoj mreži, onemogućava da otključa telefon kako bi nastavio nesmetano da ga koristi.

- Na dan 13. avgusta 2015. prošle su dve godine otkako sam sa "Vipom" sklopio ugovor i za dinar kupio od njih telefon. Tokom te dve godine plaćao sam uredno sve račune i želeo da nastavim da koristim telefon, na šta naravno imam pravo. Ali tu počinju problemi... - priča Mile i dodaje da se obratio Zaštitniku potrošača jer nikako drugačije nije mogao da se izbori za svoje pravo.

Informer

- Nisam hteo ništa sam da petljam sa telefonom, jer se u to ne razumem i mislio sam da bi bilo normalno da to urade službenici "Vipa". Primila me je izvesna gospođa Marina, koja je šefica u toj prodavnici, i koliko sam video, pokušala da ukuca šifru za otključavanje. Kada nije uspela, vratila mi je telefon, rekavši da ne može da mi pomogne, jer nešto nije u redu sa šifrom - navodi Mile.

Ova oblast nije definisana zakonskom regulativom, ali mi uvek izlazimo u susret korisnicima
Kompanija "Vip"

Odmah je uputio dopis "Vipu", odakle mu je 18. novembra stiglo pismo sa kodom za otključavanje njegovog telefona, ali i napomenom da je kod dobijen direktno od strane proizvođača, pa ne mogu da utiču na tačnost i dostupnost kodova.

- Ponovo sam otišao u "Vipovu" filijalu u Pančevu. Službenica koja se tamo zatekla pokušala je više puta da otključa telefon i na kraju konstatovala da to ne može da učini, ponavljajući da nešto nije u redu sa šifriranim brojevima - zaključuje Mile Bojkovski.

Druga verzija

Iz kompanije "Vip" Zaštitniku potrošača je na pitanja upućena povodom ovog slučaja stigao sledeći odgovor:

- Nakon što je gospodin Bojkovski podneo zahtev za otključavanje telefona, "Vip" je, prema proceduri, poslao zvaničan upit proizvođaču uređaja (u ovom slučaju to je "Nokija"). Čim nam je proizvođač dostavio zvaničan kod za otključavanje ovog modela uređaja, gospodina Bojkovskog smo o tome obavestili pismenim putem i SMS-om. Po dobijanju ove informacije gospodin Bojkovski je posetio naš centar, sa molbom da naše kolege pokušaju da otključaju uređaj, uz konstataciju da on to nije uspeo da uradi. Tom prilikom je dobio i drugi, alternativni kod, koji smo takođe tražili od proizvođača. Prema rečima gospodina Bojkovskog, on je u međuvremenu uređaj nosio u nekoliko servisa. Napominjemo da se kod modela ovog proizvođača telefon i fabrički zaključa nakon tri neuspela pokušaja unošenja broja za otključavanje na tastaturi. Kolege u radnji prošle nedelje, prilikom druge posete gospodina Bojkovskog, takođe nisu uspele da unosom ovih kodova otključaju uređaj, pa su slučaj prosledile zvaničnom servisu, koji je jedini ovlašćen da resetuje telefon i otključa ga.

Kako tvrde u "Vipu" u potpunosti je ispoštovana procedura.

Bojkovski: Nije u redu da se tako vade

Kada smo Miletu Bojkovskom predočili da u "Vipu" tvrde da je nosio telefon u nekoliko servisa, kao i da je sam pokušavao da ga otključa, bio je vidno ogorčen.
- To apsolutno nije tačno. Pa zar bi mi priličilo da lažem u svojih 70 godina. Niti sam ja pokušavao da bilo šta petljam sa telefonom, jer se u to ne razumem, niti su to pokušavali u nekom privatnom servisu. Sramota je da se tako vade. A mislim i da će mi rešiti problem samo zato što sam se obratio novinama.

- Učinjen je i dodatni napor da se ova situacija reši preko zvaničnog servisa, o trošku "Vipa". Gospodina Bojkovskog smo već direktno obavestiti da donese svoj uređaj na isto prodajno mesto kako bismo ga poslali u ovlašćeni servis. Napominjemo da ova oblast nije definisana zakonskom regulativom, ali da "Vip" uvek izlazi u susret korisnicima i obaveštava ih o kodu za otključavanje telefona kada god postoji mogućnost za to, to jest ukoliko proizvođači dostave informacije za otključavanje svojih modela.

 

 

 

 


 


 

 

Tagovi: