20.05.2016.

10:27

Foto:

Vesti

BRUKA I SRAMOTA KAKO POZNATI PROIZVOĐAČ OBUĆE TRETIRA KUPCE! "Grubin" ne priznaje ni greške u materijalu?!

 


 

Obuća mi je vraćena uz obrazloženje da je ishabana od nošenja, što nije moguće za mesec dana
 

Informer

Valentina Mihajlov

Nekada su poznate robne marke i cene proizvoda bile i garancija za kvalitet, ali i primeran odnos prema kupcima.

Vodeći se ovim nepisanim pravilom, ali i starim navikama, Valentina Mihajlov iz Surdulice kupila je kožne klompe "Grubin", čiju obuću nosi već godinama. Međutim, ovog puta razočarala se i u kvalitet, ali i zbog neprijatnosti na koju je naišla u reklamacionom "Grubinovom" centru.

- Klompe sam kupila krajem prošle godine, odnosno 3. decembra. Reč je o modelu sa zmijskim dezenom koji sam platila 3.158 dinara. Obuća je kupljena u apoteci u Surdulici. Isti model istog dana pazarila je i moja koleginica. Međutim, posle nepunih mesec dana nošenja koža je na mojim klompama potpuno ispucala - objašnjava naša sagovornica.

- Izgledale su kao da ih nosim godinama. Prvi put sam se obratila reklamacionom centru "Grubin" u januaru 2016. Obuća mi je tada vraćena uz obrazloženje da je ishabana od nošenja, što nije tačno. Pa zar je moguće da se tako brzo iznose renomirane kožne papuče? Poređenja radi, par koji je kupila moja koleginica izgleda sasvim u redu - priča Valentina Mihajlov.

Svaka peta žalba zbog obuće

Informer

Prema statistici, svaka peta žalba potrošača u Srbiji se odnosi na obuću. Kupci se žale da im trgovci odbijaju reklamacije uz veoma kreativne odgovore kao što su: čizme za zimu su pravljene da se koriste samo po suvom vremenu ili patike su maksimalno iznošene samo posle desetak dana upotrebe, pa ne mogu da budu predmet reklamacije. Postoji nekoliko referentnih ustanova koje mogu da rade veštačenja, ali se njihova mišljenja, što je dokazano kroz brojne primere, često razlikuju. Ako je ipak rezultat u korist kupca, a prodavac ne želi da ga prihvati, jedino što preostaje je tužba. Međutim, samo nekoliko slučajeva je završilo na sudu jer troškovi postupka i veštačenja iznose i do nekoliko desetina hiljada dinara.

Ona je, nakon što su joj vratili obuću iz "Grubina" uz nimalo logično objašnjenje, pozvala ponovo Centar za reklamacije, gde joj je izvesni Slobodan rekao da ih pošalje opet.

3.158 dinara koštaju ove klompe

- Taj čovek mi je rekao da će reklamacija biti odrađena u moju korist. Međutim, 29. februara ponovo mi vraćaju obuću i ne usvajaju reklamaciju. Objašnjeno mi je da je reč o grešci u materijalu koji je ispucao, a od koga je napravljen gornji deo klompa. To nije bilo dovoljno da mi pošalju novi par ili mi vrate novac. "Grubin" klompe i papuče nosim godinama i zadovoljna sam, jer ih nosim i na poslu i kući. Zapravo, bilo je tako sve dok nisam kupila ovaj sporni par - ogorčena je naša sagovornica, koja će, kako kaže, slučaj prijaviti i tržišnoj inspekciji.

Prema Odluci o reklamaciji koju nam je poslala Valentina, a koja joj je stigla iz centrale "Grubina" u Staroj Pazovi, piše da se "reklamacija ne usvaja jer nema proizvodne greške".

Zanimljivo je da se ovaj model "Grubinovih" klompi reklamira da je "napravljen od najkvalitetnije goveđe fino brušene kože".

Redakcija Zaštitnika potrošača pokušala je da dobije objašnjenje iz "Grubina" i odgovor na pitanje zašto reklamacija nije prihvaćena kada je problem očigledan, ali do zaključenja ovog broja odgovori nam nisu stigli.

 


BRUKA! EVO KAKO "TIMBERLAND" OBMANJUJE KUPCE U SRBIJI: Prodali mu zimske cipele za 100 evra, A ONE SE RASPALE ZBOG VLAGE!
 

NE NASEDAJTE NA "CEPTEROVE" PREVARE! Kupcima na prezentacijama poturaju NEZAKONITE UGOVORE!

SKUPLJA DARA NEGO MERA! Evo na šta sve treba da obratite pažnju kada kupujete POLOVNE STVARI!

 

 

Tagovi: