18.09.2018.

08:43

Foto:

Vesti

EVO KAKO "IKEA" MALTRETIRA KUPCE! Proizvode na 50 % popusta NAPLAĆUJU PO PUNOJ CENI, za povraćaj novca čeka se u redovima!

Svašta smo doživeli od švedske robne kuće "Ikea" - i da nas ponižavaju popustima od 30,40 dinara, i da nam naplaćuju robu mnogo više nego u bogatijim zemljama, ali ovo je zaista prešlo sve granice bezobrazluka. 

Navlakuša

Cilj im je, očigledno, bio da ljude navuku na kupovinu, a onda da ih komplikovanom procedurom odvrate od nadoknade novca
Gordana Matić

Na vikend-akciji izloženoj usred prodajnog objekta u Bubanj potoku nadomak Beograda nijedan kupac nije mogao a da ne ugleda proizvode na sniženju od 50 odsto. Salvete za 100 umesto 200 dinara, otirači za 350 umesto 700 dinara. Većina koja se zatekla u vreme tog sniženja podlegla je iskušenju, pa je pazarila po nekoliko komada pomenutih proizvoda ni ne sluteći šta će ih dočekati na kasi - da će im proizvode sa popusta naplatiti po punoj ceni, a da će za povraćaj novca morati da čekaju u redovima. Gordana Matić iz Beograda je jedna od žrtava ovo "Ikeine" navlakuše.

350 dinara bili su otirači na popustu
100 dinara bile su salvete na popustu

- Suprug i sin su otišli da gledaju neki nameštaj, a ja, kad sam videla to sniženje, ubacila sam u korpu tri pakovanja salveta i dva otirača. Sa popustom, to je ušteda od hiljadu dinara. Uzela sam još nekoliko sitnica, ali me je na kasi dočekalo neprijatno iznenađenje. Rekli su mi da snižene proizvode moraju da mi naplate po punoj ceni, a da onda sa računom odem do pulta gde će mi biti vraćena razlika u novcu. Bila sam najblaže rečeno šokirana, dala sam im karticu svesna da ću otići tih hiljadu dinara u minus koji čuvam za ne daj bože. Kada sam pitala zašto je to tako, rekli su mi da im je problem da novu cenu provuku kroz sistem. Na pitanje zašto to nigde nije istaknuto, nisu imali odgovor - priča Gordana.

Informer

Čisto maltretiranje građana

U udruženju "Zaštita potrošača" kažu da je povraćaj razlike novca zbog sniženja u najmanju ruku maltretiranje kupaca.
- Ne razumemo zašto je problem da radnici u "Ikei" u sistem ubace nove cene. To je tehnička stvar, a ovako bespotrebno oduzimaju vreme svojim kupcima. Neki od njih verovatno izgube strpljenje i ne dočekaju svoj novac. Svakako cela ova procedura mora da bude zakonski i papirološki odobrena i da se za svaki povraćaj novca dobije nov račun. U suprotnom ovo je ozbiljan prekršaj - kažu u ovom udruženju. 

Kako kaže, tek onda je usledilo iznenađenje, i to neprijatno.

- Otišla sam do pulta gde su me uputili, za povraćaj novca u razlici cene. Mislila sam da će bar to biti odmah završeno, ali tamo je bar 30 ljudi čekalo za istu stvar, a procedura traje po nekoliko minuta za svakog ponaosob. Neko od kupaca, vidno nervoznih, rekao mi je da moram da uzmem broj i da sačekam svoj red. Svima su iz korpe vireli otirači i salvete. Besno sam tražila šefa smene da razgovaram s njim, ali mi je ponovljeno da je sistem takav i da oni tu ne mogu ništa. Ljudi su se unervozili, neki su čak i odustajali od povraćaja novca, što je, po svoj prilici, i bio cilj čitave te procedure, a akcija samo za one najstrpljivije. Za mojih hiljadu dinara čekala sam oko sat vremena. Da sam znala da će tako biti, ne bih ni pogledala, a kamoli kupila otirače i salvete. Imam utisak da ni sami zaposleni nisu uspevali da se snađu u toj čitavoj zbrci, a čak je i obezbeđenje došlo jer su ljudi postajali sve nervozniji i neprijatniji. Pale su baš teške reči. To je zaista sramota, nešto što nigde nikada nisam doživela - ispričala nam je Gordana. 


 

Tagovi: