03.11.2018.

09:44

Foto:

Vesti

"VERO" NAS PRAVI LUDIMA! Daš 5.000 dinara da bi dobio popust 100?!

U "Super Vero" marketima obmanjuju svoje kupce nudeći im lažne uštede! Ako u njihovim radnjama napravite deset računa većih od 500 dinara, dobijate mogućnost da toster "gorenje" kupite po navodno sniženoj ceni od 1.899 dinara. Međutim, u drugim prodavnicama isti ovaj aparat možete bez ikakvog uslova kupiti za 1.999 dinara.

Dovođenje u zabludu

Ovo je klasično dovođenje mušterija u zabludu i primer nepoštene trgovine
Goran Papović, NOPS

To znači da "Super Vero" pokušava da vas napravi ludima i nagovara vas da potrošite 5.000 dinara kako biste napravili uštedu od tričavih sto dinara. Potrošačke organizacije i stručnjaci kažu da ovo, iako nije kršenje zakona, predstavlja klasičan primer kako se potrošači dovode u zabludu.
Na ovu obmanu skrenuli su nam pažnju naši čitaoci, koji su u početku poverovali "Veru" da je cena od 1.899 dinara za toster zaista vredna sakupljanja računa većih od 500 dinara.

(FOTO) "SUPER VERO' - SUPER PREVARA! Na policama jedna cena, A NA KASI - IZNENAĐENJE!

- U "Super Veru" sam videla akciju u kojoj svako ko sakupi kupone sa deset računa većih od 500 dinara stiče pravo da toster "gorenje", koji košta 3.169 dinara, kupi za čak 1.269 dinara manje. Počela sam da skupljam kupone, a onda sam sasvim slučajno naišla na reklamu "Tehnomanije" gde potpuno isti toster, bez ikakvih kupona i drugih preduslova, mogu da kupim za 1.999 dinara. To znači da ja treba da potrošim u "Veru" najmanje 5.000 dinara da bih dobila popust od tričavih sto dinara - rekla nam je jedna čitateljka i dodala da ju je iznerviralo i to što je i redovna cena tostera u drugim prodavnicama niža nego u "Super Veru".

Informer

U "Super Veru" bez komentara

Novinari Informera pokušali su da stupe u kontakt sa kompanijom "Veropulos", koja je vlasnik marketa "Super Vero". Ipak, do zaključenja ovog broja nismo dobili odgovor na naša pitanja.

Stručnjaci upozoravaju da je ovo nepoštena trgovinska praksa koja dovodi potrošače u zabludu, jer će se svaki kupac, kada vidi ovu akciju, "zaleteti" i kupiti ovu robu, ubeđen da će pazariti aparat za sendviče "gorenje" po najjeftinijoj mogućoj ceni. Predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS) Goran Papović napominje da "Super Vero" na ovaj način dovodi kupce u zabludu da će upravo u njegovim marketima toster kupiti za najmanje novca.

- Kad potrošač vidi da je roba na akciji uz markice ili "lojalti" kartice, on odmah pomisli da nigde neće naći jeftinije taj proizvod, iz prostog razloga što se te markice isključivo dobijaju kada kupiš robu u određenoj vrednosti. To je nepoštena trgovinska praksa i dovođenje kupaca u zabludu - kaže Papović.
 

Informer

Sa njim je saglasan i predsednik Udruženja "Zaštita potrošača" Nenad Bumbić. On naglašava da na ovaj način "Super Vero" navodi svoje kupce na lošu ekonomsku odluku, pa savetuje potrošače da se ne zaleću, već da prvo provere ima li gde da se određeni proizvod kupi jeftinije.

- U "Super Veru" sprovode nepoštenu poslovnu praksu! Da se razumemo, oni ne krše zakon, ali navode svoje kupce na lošu ekonomsku odluku, nudeći im lažnu uštedu. Te markice se ne dele besplatno potrošačima, već se dobijaju kada se potroši određena svota novca u njihovim marketima. I kada vidi ovakvu akciju, kupac na prvu loptu veruje da će proći najjeftinije moguće i neće ni pogledati da li u nekoj drugoj prodavnici može da kupi isti toster po sličnoj ceni bez sakupljanja markica. Tako je kupac prevaren da radi nešto što uopšte ne mora. Zato je uvek bolje proveriti ima li gde da se pazari jeftinije - kaže Bumbić.

Tagovi: