11.08.2019.

17:04

Foto:

Vesti

OBEĆANJE LUDOM RADOVANJE, UZ ČIPSI NEMA PEPSI! Građani ogorčeni pozivaju na bojkot, Marbo i Pepsi VARAJU NAROD!

 Osim što im se dešavalo da ne mogu baš lako da dođu do besplatne limenke jer ih nema baš svuda, ili to što su im u prodavnici delili samo vruće, a hladne čuvali za regularnu prodaju, postoji još jedan problem

Naime, u kesicama čipsija i dalje se dele kuponi za besplatan sok, iako je akcija završena. Nažalost, kupci to tek saznaju kada pokušaju da ga zamene za limenku.

Pod naslovom, obećanje ludom radovanje, jedan o građana poslao je poruku udruženju "Efektiva" i to sledeće sadržine:

- Kako "CHIPSY" već dva godine obanjuje narod. Svakako ste prilikom kupovine čipsa u njoj našli ovakav kupon sa natpisom: Čestitamo! Dobili ste Pepsi 330 ml. Ali, ne lezi vraže, 90% čista prevara. Još za vreme trajanja akcije, skoro da nisi mogao da zameniš kupon.

Informer

 

Sada, po isteku akcije, trgovci kažu: akcija je istekla. Da, istekla, moja gospodo lažljivci. Ali vi i dalje prodajete kese čipseva sa trakom o obaveštenju i kuponom unutra. Što niste povukli sa tržišta da ne obmanjujete građane/ ovo isto pitanje važi i za Chipsy... - napisao je ovaj ogorčeni kupac i dodao:

- Unuci su veoma razočarani. Posebno ovi iz nostranstva. Kažu, kod njih nema prevare... Šta deci da objasnim? Prošle godine sam ih pitao (ista stvar), šta će biti sa mojim kuponima. Odgovor je bio - nadokandićeo vam. Bilo je 22 kupona, a oni mi fino upakovali u jednu kesu za nošenje pazara 2-3 male kese različitog čipsa i poslali preko pošte.

Čak sam morao i u poštu da idem, i vreme i novac da trošim. U kom vremenu mi živimo, vala dobro i prolazimo. Moj savet: Ne kupujte više čips i njihove slične proizvode. Bojkot je najbolja mera za ovakav lopovluk i prevaru. 

Informer

 

Iz udruženja "Efektiva" kažu da su Marbu već slali opomenu zbog nepoštene poslovne prakse:
- Nastavlja se sumnjiva akcija Čipsija i Pepsija, koja je isti epilog imala i prethodne dve godine. Iako smo kompaniju Marbo i prošle godine upozorili na činjenicu da vrše nepoštenu poslovnu praksu, oni su sa tim izgleda nastavili i ove godine! - kažu u Efektivi.

Isto i prošle i pretprošle godine

Ista situacija sa ovom akcijom kompanija "Marbo" i "Pepsi" bila je i prošle i pretprošle godine. Naš reporter  je i tada uporno pokušavao da zameni kupon za sok, ali je situacija kao i sada bila uzaludna i beznadežna.

U ovim kompanijama pravdali su se popularnošću ovog svog projekta i tvrdili da je zbog toga na tržištu manjak limenki soka.

Tagovi: