02.01.2020.

16:53

Foto:

Vesti

SRAMNA BAHATOST GIGATRONA I DEKSPRESA: Plaćen TV dostavili kupcu tek posle mesec dana, ALI TEK ONDA JE USLEDIO PRAVI ŠOK!

Kada naručujete tehniku onlajn i čekate da vam je dostavi kurirska služba, naoštrite se strpljenjem i spremite se za čekanje i od mesec dana!

Jedna od takvih porudžbina može vam se desiti kad putem interneta kupite nešto u "Gigatronu" i čekate da vam proizvod dostavi "D Ekspres" brza pošta. Osim što nećete dobiti stvari na vreme, prebacivaće loptu jedni na druge i voditi krajnje neprofesionalnu politiku i sve to na štetu potrošača.

A kada vam konačno stvari stignu, sledeći problem će nastati sa radnicima kurirske službe, koji neće tehniku da donesu do stana.
 

Čist bezobrazluk

Jedna od onih kojoj se onlajn kupovina pretvorila u noćnu moru i koja je svakodnevno bila na vezi i sa "Gigatronom" i sa "D Ekspresom" jeste i Beograđanka Vanja J. Prema njenim rečima, televizor i mašinu za veš kupila je 18. novembra, a isporuka je kasnila čak mesec dana!

- Bavim se arhitekturom i dizajnom i zaista mi je važno da mi sve stvari stignu na vreme, da sve bude tačno i pouzdano. Kako zbog moje organizacije, tako i zbog roka koji dam klijentima. Međutim, nisam znala da ću se ovoliko namučiti. Uređivala sam klijentu stan i u "Gigatronu" sam naručila veš-mašinu i televizor.

Uostalom, nije mi prvi put da kupujem stvari onlajn. Obavila sam kupovinu i rečeno mi je da će mi proizvodi stići u najkraćem roku. Veš-mašina mi je zaista stigla brzo, ali od televizora ni traga ni glasa. Prolazili su dani, prošlo je nedelju dana, dve nedelje. Pozvala sam i jedne druge, ali svuda sam naišla na veliku doze drskosti i neljubaznosti.

U "Gigatronu" su me čak pitali šta ja hoću od njih, šta da mi oni rade kada je sve do brze pošte?! Zamislite, šta da mi rade za mali lcd televizor od 50.000, koji je trebalo odmah da mi stigne - ogorčena je Vanja J., i nastavlja:
 

Bez odgovora

- Onda sam počela svakodnevno da ih zovem i da se raspitujem šta je sa mojom pošiljkom, jer sam sve rokove probila. Odgovore nisam dobijala, da bi mi konačno, pre nedelju dana, stigao televizor.

A onda je usledio novi šok, kada radnik "D Ekspresa" nije hteo da mi donese televizor u stan, na drugi sprat. Uz to sam žena koja je bila sama i kojoj nije imao ko da pomogne. Uz raspravu i molbe, jedva je pristao. Velika neprofesionalnost i ogromna neodgovornost. Ali, iskreno, najveći propust je napravila kurirska služba - naglašava naša sagovornica.

Povodom slučaja naše sagovornice poslali smo pitanja kurirskoj službi. Međutim, do zaključenja ovog broja nismo dobili odgovore.


Vida, Centar za zaštitu potrošača: Prijavite ovakve slučajeve
 

Predsednica Centra za zaštitu potrošača, Vera Vida, kaže da je ovde prekršeno pravilo o pravima potrošača i da ima prostora za reagovanje tržišne inspekcije.

- Bilo da ste kupili u radnji ili poručili putem interneta, kada izaberete opciju da vam proizvod stigne dostavom, to automatski znači do samih vrata. Druga opcija ne postoji. Isto tako, ukoliko vam je prilikom kupovine naglašen rok za dostavu, to se mora ispoštovati. Ne može jedno da stigne za pet dana, a drugo za mesec dana.

Ovde je reč o lošoj poslovnoj praksi, nepoštovanju kupaca, ali i kršenju poslovnih obaveza. Moj savet je da se ovakve stvari uvek prijave tržišnoj inspekciji, koja svaku grešku i propust mora da sankcioniše - savetuje Vida.

Tagovi: