22.09.2021.

11:00

Foto: Shutterstock/Zastitnik potrosaca

Vesti

Naručite jedno, pa vam stigne ili drugo ili ništa! Nema kraja žalbama na aplikacije za dostavu!

Ukoliko naručujete hranu preko aplikacije Glovo, može se desiti da vam uopšte ne bude isporučena, ili da vam do vrata ne stigne sve što ste naručili, pa čak da vam porudžbina bude naplaćena, a da nikada ne stigne do vas! Nije isključeno da vam kurir, kada stigne na vašu adresu, umesto limenke soka donese flašicu i da vas ubeđuje da je to isto.

Beograđanin S. P. (ime poznato redakciji) naručio je hranu preko aplikacije Glovo iz želje da isproba ovu aplikaciju, i pri prvoj saradnji veoma se razočarao.
- Slušao sam od prijatelja kako često naručuju hranu preko aplikacija koju im kuriri donesu "na noge". Instalirao sam Glovo i išao sam logikom da ga dosta reklamiraju, pa je sigurno dobar. Poručio sam ćevape i stigla mi je potvrda da su stigli. Međutim, njih nije bilo na mom stolu. Prošla su dva i po sata, i svoju porudžbinu nikad nisam dobio. Da stvar bude smešnija, stigla mi je i čestitka za prvu porudžbinu koju nikad nisam dobio - priča ovaj Beograđanin.
Da on nije jedina nezadovoljna mušterija, govori i primer S. Đ., koji je ispričao svoje loše iskustvo.

- Naručio sam dva proizvoda, od kojih mi je isporučen jedan jer, kako mi je kurir objasnio, restoran nije imao drugi, ali su mi preko računa uredno naplaćena oba! Tu iznenađenju nije bilo kraja, jer kada sam pokušao da im pišem, aplikacija mi nije dozvolila da se pošalje pitanje ili prigovor, mejl je "noreplay", a na poruku niko ne odgovara. Nakon ovog iskustva, iako je prethodno bilo nekoliko pozitivnih, nikome ne bih preporučio Glovo - ispričala je još jedna nezadovoljna mušterija.
Takođe, jedan od potrošača tvrdi da ga je Glovo prihvatio porudžbinu u martu prošle godine, koju mu nikad nije isporučio. Dešava se i da aplikacija prihvata porudžbinu i da pošalje mejl nakon nekoliko minuta kako je ipak otkazana.

Informer

Porudžbina iz marta 2020.

Glovo mu prihvatio porudžbinu u martu prošle godine koju mu nikad nije isporučio

U moru pritužbi interesantna je i ona da je žena naručila sok u limenci, ali da je stigao u flaši. Kada se požalila, iz Glova su joj rekli da je to isto.

- Naručila sam burgere i sokove preko aplikacije Glovo. Međutim, kada sam otvorila kesu, videla sam da su mi spakovani pogrešni burgeri, a umesto dve limenke soka, stigle su mi flašice. Bila sam ljuta i požalila sam se Glovu, međutim, cinično su mi objasnili da je to isto. Neću više naručivati preko ove apilkacije - priča ova nezadovoljna žena.
Ekipa Zaštitnika potrošača pokušala je da stupi u kontakt sa kompanijom "Glovo" i od njih dobije odgovore na pitanja zašto se često dešava da porudžbine ne stignu na kućnu adresu njihovih korisnika, kao i zbog čega im ne radi tehnička podrška. Takođe, zanimalo nas je šta korisnici njihove aplikacije treba da urade ukoliko im porudžbina ne bude isporučena. Međutim, do zaključenja ovog broja odgovore na naša pitanja nismo dobili.

Proverite i slikajte porudžbinu

Predsednik udruženja "Zaštita potrošača" Nenad Bumbić kaže da su sve češće pritužbe na aplikaciju Glovo, a pogotovo otkada su kupili domaći servis "Donesi".
- Ukoliko ovako nastave, potrošači će potpuno izgubiti poverenje, jer se često žale kako na Glovo, tako i na ostale aplikacije za dostavu hrane. Dešava se da porudžbina uopšte ne stigne ili da ne sadrži ono što su ljudi naručili, što je nedopustivo. Problem je što je to teško dokazivo, ukoliko kurir potvrdi da je hrana dostavljena - priča Bumbić i dodaje:
- Savet za potrošače je da obavezno provere šta im je dostavljač doneo i da li porudžbina sadrži sve ono što je poručeno. Takođe, ukoliko nije obavezno, da to slikaju i pošalju na mejl. Ukoliko tehnička podrška putem aplikacije ne radi, to mogu da urade na mejl koji bi morao da postoji na sajtu APR-a.