26.01.2022.

15:38

Foto: printskrin/instagram/vanja bursac

Vesti

DIGLA SE FRKA ZBOG DONJEG VEŠA! Neprimerena prepiska kruži društvenim mrežama! Pogledajte kako poznata kompanija tretira žene!

Naime, poznati brend je u javnost plasirao kampanju (Ne)Savršena, a akcenat je stavljen na promovisanje priodnih žena, nefotošopiranih, ističući lepotu bez obzira na godine - što je marketinši i moralno gledano sjajan potez. Međutim da stvari stoje drugačije otrkila je na društvenim mrežama devojka Vanja Bursać.

Ona je, kako ističe na društvenim mrežama, pitala gorepomenuti brend da li imaju veličine veće od broja XL (odgovara broju 44), s obzirom na to da se prema njenim rečima predstavljaju kao "Body Positive" brand, na šta je dobila odgovor da se njihovi brojevi kreću do 44 veličine, te da su dosta prilagodljivi.

Zbog neistinitosti i neiskrenosti koje šire, Vanja je stala u zaštitu svih žena koje nose i veće i manje veličine od onih koje oni nude, istakavši da je takvo ponašanje nedopustivo i da vređa sve one koji se ne uklapaju u njihov koncept.

Prepisku prenosimo u celosti:

- Je l ima broj veći od XL, nemojte da se blamirate ako nemate da ste body positive - pitala je Vanja.

- Osećamo dosta negative u ovom komentaru i žao nam je zbog toga, nije nas blam našeg asortimana, naprotiv preponosni smo na modele, krojeve, na to što je sve 100 posto prirodno, i što ljudi tako divno reaguju, znajući kakav je kvalitet i koliko je sve udobno.Znamo da neće svako naći odgovrajući artikal i da nisu svi kupci našeg brenda, ali nije bitno , naš cilj nije da prodamo robu već da pošaljemo mnogo jaču poruku, a to je da je svaka žena savršena, bez obrzira koji broj nosi.

- Znači nemate veće veličine? - upitala je devojka.

- Kao što možeš videti naši modeli se kreću do 44 i doosta su prilagodljivi. Predlažemo da posetiš neku od naših radnji i probaš. Verujemo da svako može nešto da nađe za sebe. Veliki pozdrav  - odgovorili su oni.

- 44 jeste xl, dakle blamirate se. Znači body positive ste , ali samo ako je žena od 36-44. Niko vas ne tera da se deklarišete kao body positive brand. Sami ste potencirali. Na pogrešan način tražite pažnju i time vređate bilo koga ko se ne uklapa u vaše ideje body positive koncepta. Nemojte to da radite - napisala je Vanja.

A, onda je usledio veoma ponižavajući odgovor:

- Zaista nam je žao Vanja što smo ušli u ovakvu prepisku, ali što reče Balašević samo lepo i možeš ružiti. I voleli bismo da stanemo ovde , da ipak ostavimo fokus na pregršt pozitivnih komentara i da širimo pozitivnu energiju, jer to i jeste poenta svega što radimo, hvala ti na kritici, primili smo je i nadamo se da ćeš nekome kupiti poklon kod nas, ako več nemamo velilčinu za tebe, jer kvalitet je zaista nesporan, materijali su prirodni, a za krojeve i modele dobijamo samo pohvale od svih (ne)savršenih dama, hvala ti još jednom - kazali su oni.

Body positive 

Body positive je trend u svetu koji u prevodu znači pozitivnost tela, a odnosi se na privatanje tela bez obzira na sve nesavršenosti i razne nedostatke. 

Dakle, promovisanje i kupovina odeće bez diskriminacije i za svako telo, kao i širi izbor brojeva koji se uglavnom kreću od S do XL.

Vanja im je odgovorila da će biti "prozivani zbog laži koje šire i predstavljanja za nešto što nisu".

Ovakvo ponšanje poznatog brenda naišlo je na osude korisnika društvenih mreža koji su ogorčeni zbog javnog ponižavanja žena.

Da kupiš poklon nekome jer ne mozeš za sebe da kupiš? Još ti kažu da si negativna i ružiš poruku koju oni šalju pa ne mogu da verujem...

Za udžbenike ili priručnik “Kako da ne komunicirate sa klijentima/korisnicima” …

Bukvalno sram ih bilo!

- Bože kako me ovo razbesnelo i na koliko nivoa je uvredljivo!!! Kupovao sam kod njih ponekad. Nikad više!!!

Bravo Vanja u ime svih nas koji ovo često doživljavamo. Drago mi je da te ovoliko ljudi podržava! - samo su neki od mnogobrojnih komentara.

Ponižavanje se nastavilo dalje kroz poruke, a svi se pitaju kako su ovo iz kompanije Extreme intimo smeli sebi da dopuste.

Povodom ove neprijatne situacije zatražili smo komentar i od kompanije "Extreme intimo".

Nesavršenost nije samo broj. I jako nam je žao što određeni broj ljudi to akcentuje. Mi nigde u kampanji nismo spomenuli body positive, niti plus size, niti veličine. Naša ideja jeste da akcentujemo prirodnu lepotu i ovo je kampanja koja je kreirana uz 0% fotošopa i kao takva šalje jaku poruku da nam fotošop, ni filteri nisu potrebi i da je svaka žena predivna i posebna.

Na pitanjue kako objašnjavaju neprimerene komentare koji svakako ne priliče jednoj ovakvoj firmi, a koji su upućeni Vanji Bursać, kažu:

- Jako nam je žao što smo odgovorili na način koji ne priliči brendu i mi smo to ponovili i u razgovoru sa Vanjom. Naš ton komunikacije nije bio u duhu našeg brenda, vrednosti koje propagiramo i zbog toga nam je iskreno žao. Želimo da se izvinimo svima, a posebno Vanji. Znajte da radimo iskreno i da se trudimo da budemo što bolji. Želimo da kažemo i da su nas svi komentari podstakli da kreiramo veš različitih dimenzija i možemo obećati da će se uskoro u našoj ponudi naći i male i velike veličine - kažu u "Extrem intimu".

Bonus video: