08.02.2022.

18:13

Foto: printscreen

Vesti

BRUKA! SKANDALOZNA KAMPANJA I DALJE TRAJE! Ne stišava se frka oko gaća! OBEĆANJE, LUDOM RADOVANJE!

Naime, kako je Informer već pisao, kompanija "Extreme intimo" suočila se sa lavinom negativnih komentara na društvenim mrežama zbog kampanje (Ne)Savršena u kojoj je akcenat stavljen na promovisanje priodnih žena, nefotošopiranih, ističući lepotu bez obzira na godine, a da stvari nisu takve kakvim oni predstvljaju otkrila je na socijalnim mrežama Vanja Bursać.

Podsetimo, pometnja je nastala kada je Vanja pitala gorepomenuti brend da li imaju veličine veće od broja XL (odgovara broju 44) s obzirom na to da se prema njenim rečima predstavljaju kao "Body Positive" brand, a od kompanije je dobila niz neprimerenih odgovora - da se njihovi brojevi kreću do veličine 44, te da su dosta prilagodljivi.

Zbog neistinitosti i neiskrenosti koje šire, Vanja je stala u zaštitu svih žena koje nose i veće i manje veličine od onih koje oni nude, istakavši da je takvo ponašanje nedopustivo i da vređa sve one koji se ne uklapaju u njihov koncept.

Informer

Jedna od prepiski na društvenim mrežama

Iz kompanije se nisu zaustavili, te je dobila još jedan ponižavajući odgovor.

- Zaista nam je žao Vanja što smo ušli u ovakvu prepisku, ali što reče Balašević samo lepo i možeš ružiti. I voleli bismo da stanemo ovde , da ipak ostavimo fokus na pregršt pozitivnih komentara i da širimo pozitivnu energiju, jer to i jeste poenta svega što radimo, hvala ti na kritici, primili smo je i nadamo se da ćeš nekome kupiti poklon kod nas, ako več nemamo velilčinu za tebe, jer kvalitet je zaista nesporan, materijali su prirodni, a za krojeve i modele dobijamo samo pohvale od svih (ne)savršenih dama, hvala ti još jednom - kazali su oni.

Informer

Uputili izvinjenje i dali obećanje, a vrše promociju kampanje u isto vreme

Cela drama nastala je pre oko dve nedelje, upravo zbog ovakvog ponašanja poznatog brenda, a kada smo kontaktirali kompaniju obećali su da će se uskoro u njihovoj ponudi naći i manje i veće veličine.

Međutim, na zvaničnom sajtu firme i dalje stoji kampanja (Ne)Savršena, a pregledom proizvoda utvrdili smo da su i veličine koje nude i dalje iste - broj se kreće od 36 do 44.

Informer

Veličine i dalje iste

Da stvar bude gora, i na zvaničnom Instagram nalogu uputili su javno izvinjenje Vanji Bursać, ali su uredno nastavili da promovišu svoju kampanju iako nisu ispunili obećanje kada je reč o veličinama, što je takođe izazvalo reakcije na društvenim mrežama.

U to ime, valjda ćete početi i poraditi na tome da počnete da proizvodite veš koji zaista odgovara veličini koje nose žene sa vašeg spota.To bi vas najviše opravdalo i popravilo reputaciju 100%

- Ako već brišete negativne komentare i pozivate se na inkluzivnost, izbrišite i komentare u kojima na najgnusnije načine vredjaju ljude koji se ne uklapaju u konfekcijske brojeve.

- I predlažem opciju da se poruči izrada artikala većih brojeva. 

Informer

Aktuelna kampanja (Ne) Savršena

Ogromna podrška za Vanju, zaslužila je i vape izvinjenje i izvinjenje mnogih drugih!!! Ona je na (ne)savršen način skrenula pažnju na problem koji je mnogo širi od jedne kampanje. Sada samo treba da nastavi, i ona i svi mi koji vrednujemo integritet, poštovanje i prihvatanje, koje je u ovom slučaju u potpunosti izostalo. Bravo, Vanja! - samo su neki od komentara na objavu "Extreme intimo".

Bonus video: