01.06.2022.

17:22 >> 17:23

Foto:

Vesti

POSKUPLJENJE, LOŠA USLUGA I OBMANA KORISNIKA SKUPO IH KOŠTALI! Klijenti beže glavom bez obzira!

Loše poslovanje i nepoštovanje korisnika mnogo je koštalo mrežu "Jetel", koja prema podacima Regulatorne agencije za elektronske komunikacije i poštanske usluge (RATEL) beleži katastrofalne rezultate!

Tako je u prvom kvartalu ove godine ova mobilna mreža izgubila čak 6.804 korisnika. To znači da je svega 3.589 korisnika svoje brojeve prenelo u mrežu, dok je čak 10.393 korisnika prestalo da koristi njihove usluge. Loša statistika se ponavljala i tokom cele prošle godine (pogledajte tabelu)!

Informer

Da je "Jetel" najgori mobilni i internet provajder u Srbiji, bar po mišljenju korisnika koji ih napuštaju, govori i činjenica da svi drugi konkurenti imaju daleko bolje rezultate i da su pridobili poverenje ljudi, pa su tako mreže A1, "Globatel" i "Telekom" u plusu po broju novih klijenata.

Problemi ovog operatera počeli su i pre nego što je mobilni operater "Telenor" postao "Jetel", a na stotine korisnika dugo već muku muče sa kvalitetom usluga, dometom, jačinom signala i protokom interneta.

Tako se pamti i oduzimanje neiskorišćenog kredita od korisnika, uvođenje naplate besplatnih dodataka, ukidanje besplatnih računa, nemilosrdno veliki računi u romingu i još mnogi potezi kojima je kompanija "Telenor" zavukla ruku u džep klijentima.

Najgori operater

Dugo će se pamtiti primer kada je kompanija "Telenor" zavaravala svoje klijente obećavajući im akcije i popuste koje nikada nije ispunila! Naime, korisnicima kojima je ugovor za kućni internet istekao uz poslednji račun poslali su i reklamni letak u kome su im obećavali da mogu za iste pare da dobiju bolju uslugu nego što su imali ukoliko produže ugovor.

Informer

Ipak, kada su potrošači pohrlili u filijale da potpišu novi ugovor, zaposleni su im rekli da je reč o grešci i da će mesečno morati da plaćaju čak 400 dinara više nego što je obećano!

Dugogodišnjim korisnicima "Telenora" neretko se dešavalo i da ih iznenade astronomski računi, a kada bi proverili listing, na njemu bi bili registrovani pozivi ka egzotičnim i dalekim destinacijama.
Iako je ova kompanija promenom brenda na sva usta najavljivala kvalitetnije usluge kroz najsavremeniju mrežu, potrošači nisu dobili ništa od toga, a nezadovoljstvo i negodovanje konstantno pokazuju na društvenim mrežama, o čemu je Zaštitnik potrošača već pisao.

Domaći stručnjaci saglasni su da "Jetel" sebi nije smeo da dopusti ovakve dugogodišnje greške u poslovanju i da razumeju bes i nezadovoljstvo korisnika koji su rešili da za sebe pronađu bolje operatere.

Lažna obećanja

Zoran Nikolić, potpredsednik Nacionalne organizacije potrošača, kaže da ga ne čudi što korisnici odlaze iz "Jetela", jer je svaki prodavac dužan da ispuni ono što je obećao, da posluje prema potpisanom ugovoru, što je još i nekadašnji "Telenor" kršio.

- Svi se sećamo raznih primera kada je "Telenor" obećavao nepostojeće akcije, kao na primer da ćete zbog krađe dobiti nov telefon, ali i ucene da će "Telenor" oduzimati brojeve telefona korisnicima koji zatraže raskid ugovora zbog najavljenih poskupljenja njegovih usluga. Uz to kvalitet usluge je sve lošiji. Iako je ovaj mobilni operater imao dugogodišnje korisnike, niz situacija prosto je doveo do toga da ljudi polako izlaze iz ove mreže, a pogotovo što je konkurencija veoma jaka i nudi mnogo bolje i povoljnije uslove i akcije - kaže Nikolić.

Informer

On dodaje da je cela stvar kulminirala kada je "Telenor" i zvanično postao "Jetel". On kaže da, bez obzira na to što je novi brend češke investicione grupe PFF predstavljen u martu ove godine kao nešto što će poboljšati usluge, uz obećanje da promena imena neće uticati na postojeće korisnike, to se nažalost nije dogodilo.

- Iako je ova kompanija promenom brenda na velika vrata najavljivala kvalitetne usluge kroz najsavremeniju mrežu, potrošači nisu dobili ništa od toga, a nezadovoljstvo i negodovanje mesecima pokazuju na društvenim mrežama. Doduše, "Jetel" nije prekršio zakon, pa ne može biti kažnjen. Ali najveća kazna je svakako kazna korisnika, koji ih napuštaju zbog loše usluge - kaže Nikolić i dodaje:

- Niko na silu ne može da zadrži korisnike. Imamo veliki izbor operatera u Srbiji i naravno da bolji pobeđuje. Telekomunikacione usluge u našoj zemlji su na veoma zavidnom nivou i sreća je da imamo izbor.