04.10.2022.

16:56

Foto:

Vesti

SBB BRUKA I SRAMOTA! Dobićete kola, al' malo sutra

Kablovski i internet operater SBB, osim što zagorčava život klijentima stalnim problemima sa isporukom usluge, sada im je stao na žulj i sa nagradnom igrom.

Otkako je SBB objavio veliku nagradnu igru pod nazivom " 20 godina sa vama" isključivo namenjenu njihovim korisnicima, narod ne prestaje da se žali.
Naime, prijave za učestvovanje počele su još 23. avgusta, a korisnici ove mreže od samog početka imaju problem sa učešćem.

Informer

Iako SBB deli velike nagrade i na sva usta reklamira ovu akciju, sudeći prema komentarima na njihovoj zvaničnoj Fejsbuk stranici, očigledno je da mnogi ne mogu da se prijave za učešće, zbog čega je veliki broj ljudi javno iskazao nezadovoljstvo.

Uvidom u njihov sajt saznali smo da se prijave obavljaju preko SBB portala ili aplikacije, što u prvi mah deluje jednostavno, ali ipak, po svemu sudeći, to u praksi ne funkcioniše kako bi trebalo.
Jedna od mnogobrojnih nezadovoljnih korisnica Nataša Stojanović obratila se SBB-u na njihovoj zvaničnoj Fejsbuk stranici sa pitanjem "zašto nikako ne može da se prijavi za nagradnu igru, a više od 16 godina je u SBB-u".

Nezadovoljstvo je iskazala i Violeta Rafajloska, koja je, kako navodi, imala "bezuspešno prijavljivanje, navodno pogrešna lozinka, a sve je tačno napisala, a 15 godina koristi SBB".

Niz žalbi

Žalbama se pridružio i Ljuba Marić, koji takođe nije mogao da se uloguje, nazvaviši ovaj postupak "brukom".
U mnogobrojnim komentarima koji se nižu jedan ispod drugog poruku je poslala i Danijela Anđelković, tražeći odgovor na pitanje zbog čega ne može da se dobije potvrda prijave, a poteškoće sa registracijom prijavila je i Branka Jovičić, istakavši da ne zna u čemu je problem.
Na sva ova pitanja i žalbe SBB je korisnicima poslao mahom isti odgovor:
"Zamolićemo vas da nam se javite u u inboks sa podacima radi detaljne provere" ili "Ako ste pokušali preko telefona i mojSBB aplikacije, savetujemo da pokušate preko računara i veb pretraživača, logovanjem na mojSBB portal" - stoji u poruci SBB-a na Fejsbuku. Međutim, ovaj savet po svoj prilici nije pomogao.

Informer

SBB, osim što organizuje nagradnu igru za koju veliki broj njihovih korisnika ne može da se prijavi, rešio je i da "eliminiše" sve one koji nemaju sve izmirene obaveze zaključno sa 30. 8. 2022. godine, kao i one koji tokom trajanja nagradne igre podnesu zahtev za raskid ugovora.

Zbirna tužba

Petar Bogosavljević iz Pokreta potrošača kaže za naš list da bi nezadovoljni igrači u ovakvim slučajevima trebalo da naprave pisani prigovor.
- Učesnici koji ne ostvare svoja prava u nagradnim igrama mogu ceo slučaj da prijave inspekciji pri Ministarstvu finansija, a najbolje bi bilo da to bude zbirno, odnosno da svi potrošači koji nisu uspeli da dođu do svojih nagrada ili se bore za njih, podnesu žalbu. Ova kompanija snosi svu odgovornost. Ministarstvo finansija po službenoj dužnosti treba da ispita da li se radi o nameri ove kompanije da izigra potrošače. Postoji jasan pravilnik koji se tiče nagradnih igara - kaže Bogosavljević.
On dodaje da bi organizator morao sve obaveze prema takmičarima jasno da istakne na sajtu, gde se nagradna igra održava, i da se pridržava svih pravila.

Informer


- Ukoliko se ispostavi da je reč o namernoj obmani potrošača, to je zaista veliki skandal - dodaje naš sagovornik.

Goran Papović, predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije, komentarišući ovu situaciju ističe da pre svega treba proveriti da li je sve iz Zakona o igrama ispoštovano.
- SBB mora što pre da se oglasi, a Ministarstvo trgovine, odnosno tržišna inspekcija, to treba da ispita - kaže Papović.
Do zaključenja ovog izdanja od Junajted grupe u okviru koje posluje SBB nismo dobili odgovore na postavljena pitanja.
 

Pošli "Koka-Kolinim" stopama

Mnoge velike kompanije koje su u Srbiji organizovale nagradne igre izigrale su učesnike, što na samom startu poput SBB-a, što prilikom dodele nagrada. Tako, na primer, ne prođe nijedna "Koka-Kolina" nagradna akcija a da učesnici ne izraze svoje nezadovoljstvo i bes zbog silnih problema - od logovanja, skupljanja bodova, unosa kodova i slično. Ništa nije manje glavobolje zadavala ni naftna kompanija MOL, gde su učesnici smatrali da se manipuliše sa dodelom nagrada jer izvlačenje dobitnika nije bilo transparentno.