09.11.2022.

19:09

Foto: Shutterstock

Vesti

OPREZ! NOVAC NESTAJE SA RAČUNA, A NIŠTA NISU KUPILI! Ako vam je kartica vezana za njihov servis, DOBRO PAZITE!

Pored brojnih problema koje platforma za dostavu "Glovo" priređuje korisnicima, sada je počela i da ih doslovno pljačka. Kako tvrde njihovi klijenti, "Glovo" im je sa računa skinuo novac iako ništa nisu naručili.

Tijana S. podelila je svoje nimalo prijatno iskustvo.

- "Glovo" mi je sa računa, odnosno kartice, skinuo 800, a onda i 733 dinara, a ništa nisam naručila. Nikada nisam sa tuđeg naloga plaćala svojom karticom da bih posumnjala da mi je neko zloupotrebio. Bila sam iznenađena kada sam od banke dobila poruke da mi je skinut novac - priča Tijana i dodaje:

- Čim sam videla poruke, istog momenta sam ugasila nalog i "otkačila" karticu s "Glova". Tada su i prestale da mi stižu poruke. Prijatelji kojima sam ispričala šta se desilo, rekli su mi da proverim da mi nije sa zakašnjenjem stigla poruka za neku raniju porudžbinu, ali nije ni o tome reč. Nikada nisam imala porudžbinu u tačno tim iznosima, što se vidi i u istoriji na aplikaciji. A i za svaku porudžbinu koju sam imala skinuli su mi novac uredno i to mi se prikazivalo istog momenta.

Informer

Ona kaže da joj to nije jedino neprijatno iskustvo sa njima, i da je prilikom jedne porudžbine ostala bez proizvoda u vrednosti od 700 dinara, ali, kako kaže, kasno je primetila.
Ivan Kljajić se takođe požalio da je ostao bez novca.
- "Glovo" je najgora lihvarska firma na kugli zemaljskoj. Kada deinstaliraš aplikaciju, skinu ti 499 dinara sa računa. Ali ni to im ne bude dovoljno, nego ti šest meseci posle deinstaliranja aplikacije ponovo skinu 499 dinara.

Nema kraja

Da njihovoj halapljivosti nema kraja, dokazuje i slučaj klijenata koji su na poklon dobili promo-kodove, ali kada su pokušali da ih aktiviraju, bilo je nemoguće. Viktorio Popović je jedan od onih koji nisu dobili poklon koji im je obećan.

- U "Glovu" su najveći lažovi! Pošalju kod za popust ili poklon, a kad pokušaš da uneseš u aplikaciju, za svaki kod piše "već iskorišćen" ili "nevažeći", a tek što sam ga ukucao! Što lažu ljude? A nemaju ni korisničku podršku u aplikaciji, niti reaguju na žalbe i kritike korisnika. Svaki put šalju neispravne kodove, evo, svaki put kad pokušam da upišem kod, dobijem ovakve poruke! Samo sam ga prepisao iz mejla i odmah piše da je neispravan, iskorišćen, a nisam ništa ni kupovao, niti ga koristio za kupovinu.

Informer

To je potvrdila i Nela Nešković.
- Ma neviđeni prevaranti, kao daju promo-kod, a kad ga uneseš, on već iskorišćen ili istekao. Užas! A tek kad platiš porudžbinu, a ne stigne ti sve, onda se izvine i kao vratiće novac i ništa od toga. Prevaranti!

Predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije Goran Papović napominje da je u pitanju prekršaj i da "Glovo" pod hitno mora da se presabere.
- Ovo su ozbiljni prekršaji i ozbiljne kazne. "Glovo" na ovaj način može da trguje podacima, da ih proda nekome drugom - kaže Papović.

Isto što i krađa

Predsednik NOPS-a savetuje pokradenim građanima da se prvo obrate kompaniji "Glovo", a potom i Zaštitniku građana kako bi se ovaj problem rešio.
- Oštećeni kojima je skinut novac sa kartice treba odmah da pišu "Glovu" da im se vrati novac, a takođe treba da se obrate i Zaštitniku građana da se istraži kako je došlo do ovoga i kako im je kartica zloupotrebljena.

Dejan Gavrilović iz udruženja potrošača "Efektiva" kaže da je posredi zloupotreba, odnosno krađa.
- Treba odmah kontaktirati sa "Glovom" i skrenuti im pažnju na ovu krađu. Građani koji su oštećeni treba da ulože reklamaciju kompaniji kako bi im odmah vratila pare. Ako neće, ne preostaje ništa drugo nego tužba i krivična prijava jer je reč o krađi. Skidanje para sa računa isto je kao da su ukrali iz džepa. Iako ovo liči na sistemsku grešku, treba proveriti o čemu se tačno radi.