13.06.2023.

18:44

Foto: Informer

Vesti

JEDVA IZVUKAO ŽIVU GLAVU! Masažer od 65.000 dinara umalo ubio penzionera?!

Ovaj penzioner, inače srčani bolesnik, kaže da je odmah nakon što je stavio masažer na leđa i uključio ga doživeo jaku aritmiju.

On za Zaštitnik potrošača objašnjava da je odmah ugasio aparat, a potom legao u krevet kako bi se smirio. Međutim, kako tvrdi, stanje mu se znatno pogoršalo.

- Hteo sam da crknem! Uključio sam ga predveče i nakon što mi se slošilo, mislio sam da ću se smiriti. Međutim, tokom cele noći srce mi je tako lupalo i tako me je stezalo u grudima da sam mislio da mi je došao kraj. Jedva sam se spremio da odem u bolnicu - kaže Mileta.

Informer

Izveštaj lekara

Naš sagovornik ističe da mu je njegov kardiolog kazao da nikako nije smeo da koristi ovaj aparat i da mu je stanje prilično ozbiljno.

- Lekar mi je dao neke lekove i kazao da ne ustajem iz kreveta. Odmah sam zvao "Lupo houm lajn" i kazao im šta mi se dogodilo, a oni su mi rekli da im pošaljem lekarsko uverenje da mi je zaista pozlilo nakon korišćenja masažera, kako bi razmotrili moju reklamaciju. Nisam verovao šta čujem, ali nije mi bilo teško da im to dostavim - kaže Mileta.

Naš sagovornik, koji nas uverava da se danima nakon korišćenja masažera osećao loše, kaže da je sa "Lupo houm lajn" firmom, od koje je kupio ovaj uređaj, potpisao ugovor za njegovu otplatu na dve godine.

- Nije mi jasno kako sam ispao tako naivan. Svakako, niko me nije upozorio da ovaj aparat nije namenjen za srčane bolesnike, tako da sam ugovor po kome će mi od penzije dve godine odbijati 2.600 dinara potpisao neobavešten. Nadam se da će mi uvažiti reklamaciju, jer je ovo čista pljačka. Ne da mi masažer ne odgovara već me umalo nije ubio. Ne možete da zamislite koliko sam uznemiren nakon korišćenja ovog aparata. Gde će im duša, pa ja imam 80 godina - kaže naš sagovornik.

Zaštitnik potrošača kontaktirao je sa "Lupo houm lajnom", a u ovoj firmi kažu da će upravo zbog Miletinog slučaja ukinuti prodaju na prezentaciji ovakvih proizvoda. Oni navode da je radnica koja je Mileti prodala masažer odmah po njegovoj prijavi dobila otkaz ugovora o radu.

- Gospodin Mileta nam se još nije obratio sa zahtevom za odustanak od ugovora, iako je više puta upućivan na koji način može da ostvari to svoje pravo. Naši proizvodi poseduju razne sertifikate od domaćih i stranih institucija koje su ispitivale njihovu bezbednost. Ipak, naši proizvodi nisu medicinska sredstva, pa samim tim ne može postojati ni uzročno-posledična veza između korišćenja proizvoda i pogoršanja zdravstvenog stanja korisnika. To da je naš klijent uslovljavan dostavljanjem medicinske dokumentacije zarad reklamacije, nije tačno - kazali su nam u ovoj firmi.

Informer

Tekst potpisa

Miletina prava

Dejan Gavrilović iz udruženja potrošača "Efektiva" za Zaštitnik potrošača navodi da Mileta R. po zakonu nema obavezu da obrazlaže zbog čega vraća proizvod ukoliko to zatraži u roku do 14 dana, od dana pristizanja proizvoda.

- On po zakonu može da traži raskid ugovora bez ikakvog navođenja razloga. Samo može da kaže da proizvod ipak ne želi. Ukoliko je prošlo 14 dana od dostavljanja proizvoda, on može da raskine ugovor zbog nesaobraznosti i tada može da plati samo troškove dostave. Ukoliko on može da dokaže da mu je korišćenjem proizvoda nanesena šteta, može dogovorom ili pre u parničnom postupku protiv ove firme doći u situaciju da mu oni plate penale za štetu koju mu je naneo ovaj proizvod - kaže Gavrilović.