28.06.2023.

13:35

Foto: informer.rs

Vesti

Putnici doživeli šok! Velika kompanija, a potkrada na sitno

Malo pakovanje keksa "toto" proizvođača "Jafa", na kome je istaknuto da se u njemu nalaze dva komada tog proizvoda, izazvalo je neprijatnu situaciju među putnicima na jednom avionskom letu jer se u njemu nalazio samo jedan keks.

Putnica Sofija S. (42), koja se javila "Zaštitniku potrošača", navodi da obožava slatkiše, zbog čega se obradovala kada joj je stjuardesa poslužila keksiće. Međutim, kada je otvorila pakovanje, unutra je bio samo jedan keks.

Kako objašnjava, u glavni grad Austrije putovala je sa suprugom kod rodbine, a stjuardesa je upravo njemu dala pakovanje u kome su zaista i bila dva keksa.

Informer

- Pomislila sam da je u pitanju greška i da sam samo ja dobila jedan keksić. Međutim, kada sam glasno prokomentarisala da nisam dobila pakovanje s dva keks,a koliko piše, javio se još jedan putnik koji je takođe dobio samo jedan. Ovde nije reč o tome da smo mi željni keksa, već da pojedini proizvođači nisu zaslužili da se njihovi proizvodi dele u avionu. Taj čovek koji je takođe dobio jedan keks je Austrijanac i samo sam se zapitala šta će pomisliti o našoj zemlji, kada jedan srpski proizvođač na ovakav način vara - kaže Sofija.

Naša sagovornica ističe da je stjuardesa čula njenu reakciju na to što se u kesici s keksom nalazi samo jedan komad te poslastice. Tada joj je, kako ističe, dala identično pakovanje kako bi nadoknadila grešku proizvođača.

- Ovde avio-kompanija nije kriva, već isključivo proizvođač keksa "toto", koji je obmanuo konzumente na najgori način. Stjuardesa se izvinila i kazala da ima još nekoliko pakovanja koja im je upravo "Banini", koji posluje u okviru poznatog proizvođača "Jafa", dostavio. Upravo to pakovanje sam i sačuvala da ga pokažem prijateljima da svi vide čime se ova nekada čuvena kompanija služi! Potpuno su uništili brend i zaista mi je bilo neprijatno kada su i austrijskom turisti morali da se izvine jer je i on dobio jedan keks. Kao da su nam dali neki ozbiljan dezert... - navodi naša sagovornica.

Informer

Sofija je redakciji "Zaštitnika potrošača" dostavila neotvoreno pakovanje "toto" keksa, pa smo se i mi uverili da se u kesici zaista nalazi samo jedan komad tog slatkiša.

Nenad Bumbić iz udruženja "Zaštita potrošača" kaže da je "Jafa" prekršila više članova zakona. Kako objašnjava, bez prejudiciranja, čini se da je ovde reč o "kraduckanju" potrošača.

- Kod nas ne postoji kolektivna tužba, pa se čini da "Jafa" računa na to da niko neće tužiti zbog jednog keksa. Ali zrno po zrno pogača - keks po keks bogatstvo! Oni na ovakav način imaju 50 odsto profita... Možda su pogrešili, ali svakako savesni potrošači treba da se obrate tržišnoj inspekciji jer je prekršen propis o deklaraciji. Inspekcija bi trebalo da povuče taj proizvod sa tržišta. "Jafa" je definitivno lepo profitirala na tom pakovanju, pogotovo ako je reč o masovnoj pojavi - navodi Bumbić.

Zaštitnik potrošača se obratio kompaniji "Jafa", a oni su nam kazali da potrošači koji su dobili jedan keks umesto dva mogu da se jave njihovom kontakt-centru, koji će, kako su naveli, obraditi njihovu reklamaciju.
- Reklamacije će biti prosleđene relevantnim službama kako bi se ustanovilo da li je reč o grešci kompanije "Jafa Crvenka". Napominjemo da za pomenuti proizvod, "toto milk", koji se radi za avio-kompaniju, do sada nismo dobijali reklamacije. Naša kompanija ima stroge standarde, kojima se trudi da kontinuirano održi visoki kvalitet svih proizvoda koje plasira na tržište, imajući u vidu potrošača kao centralnu figuru svog poslovanja - kazali su u ovoj firmi.