02.12.2015.

07:00

Foto:

Zabava

FRAJLE ZA INFORMER: Sreća naša pa nismo kupoholičarke!

 

Kako kažu, da bi sebi olakšale, svaka od njih dobila je poneko zaduženje što se tiče kupovine, a najvažnija uloga pripala je Jeli, koja najčešće bira prehrambene namirnice za sve. I izgleda da joj odlično ide, pošto nema nagoveštaja da će je uskoro promeniti u ovoj ulozi.

Jelena i Nevena Buča, Marija Mirković i Nataša Mihajlović za Zaštitnik potrošača otkrile su šta jedu, gde čekaju u redu, kako plaćaju račune..

* U kojim radnjama najčešće kupujete?

Najviše volimo male, gotovo neotkrivene radnje u kojima uvek možete da pronađete neku unikatnu stvar koju privatno možete veoma dobro da uklopite i nosite. Nastup na sceni, koncerti, druženje sa publikom zahtevaju određeni način oblačenja. Tokom svih ovih godina trudimo se da unesemo uvek nešto novo, da imamo naš prepoznatljiv stil, a opet da budemo drugačije. Sve četiri smo različite, ali tu različitost dobro nosimo u timu. Radujemo se saradnji sa modnom kućom koja nas odeva, jer zajedno možemo da spojimo želje, kreativnost i udobnost.

* Kada ste se poslednji put osetile kao prevareni potrošači?

Često smo na putu, pa i ne stižemo da obavljamo one klasične kupovine, niti da previše pamtimo cene. Imamo neke standardne stvari koje kupujemo kad krećemo na nastupe, putovanja, od zdrave ishrane, voća, vode, pa do slatkiša. Nismo klasične kupoholičarke, imamo proverena mesta na kojima kupujemo, pa srećom nemamo negativnih iskustava.

* Čitate li deklaracije proizvoda koje kupujete?

Uvek u jednom timu imate osobu koja je za nešto zadužena, mi tako imamo Jelu, koja je zadužena da uvek imamo zdravu, kvalitetnu hranu oko sebe i kad smo sa njom, znamo da je ono što je kupljeno i sigurno. Ona je to sve uradila za nas.

* Gde najčešće čekate u redu?

Informer

* Kako ste zadovoljni uslugama mobilnog i kablovskog operatera?

Što se toga tiče, tu smo podeljene, koristimo usluge različitih operatera.

* Da li redovno plaćate račune?

Da, računi su na vreme plaćeni, a koliko god da nekada poželimo da se malo odmorimo od savremene tehnologije i svega šta ona donosi, toliko nam plaćanje računa putem onlajn aplikacija štedi vreme, veoma dragoceno vreme.

* Da li dajete bakšiš u restoranima i kafićima?

Da, uvek ostavljamo bakšiš, pogotovo ako osetimo ljubaznost i dobrodošlicu. Ništa previše, taman toliko koliko je potrebno.

* Keš ili kartice?

Iako je danas veliki broj ljudi gotovo pretplaćen na kartice i voli plastični novac, mi smo više za onu staru, jednostavnu varijantu: daš keš i ne razmišljaš više.

* Koliko kredita otplaćujete?

Srećom, nemamo nijedan kredit. Uspevamo sve ono sto nam je potrebno da ostvarimo i bez kredita. Za sada (smeh).

* Šta uvek imate u frižideru, a šta nemate nikada?

Nas četiri smo po pitanju hrane prilično različite, ali možemo da pronađemo jednu zajedničku stvar, a to je da smo iz Vojvodine, pa bi nam i u skladu s tim frižider bio pun kvalitetne, doduše i kalorične hrane. I naravno, deo za voće mora da postoji. Jelena je tu da nas uvek sve podseti da je zdrava hrana jako važna. I slušamo je.

FRAJLE IMAJU NOVI SPOT Tango, misterija, tetovaže i još ponešto

Tagovi: