08.06.2020.

15:02

Foto:

Zaštitnik

PRIJAVLJIVANJE ZA 100 EVRA ZAVRŠENO U PONOĆ: Ko nije dobio novac može da se žali, evo kako!

Za primanje žalbi i procesuiranje dosadašnjih prijava i narednih nedelja će biti dostupni kol-centar i internet-stranica Uprave za trezor. Uvedena je i posebna opcija za proveru u kojoj banci je uplaćen novac, jer je to pitanje mučilo mnoge građane.

Prema poslednjim podacima Ministarstva finansija, prijavilo se 4.311.800 državljana Srbije, a pomoć je automatski dobilo još oko 1,9 milion penzionera i korisnika socijalnih novčanih davanja. Od tih više od 6,2 miliona građana, novac je legao na račune njih 6.013.861.

- I penzioneri i ostali mogu da ostave reklamaciju preko kol-centra 0800 101 100 ili na portalu idp.trezor.gov.rs koristeći opciju "prijavi problem" - kažu u Ministartsvu finansija.

- U odeljku "tip problema" mogu da odaberu neku od opcija - podaci ne prolaze, nije legla uplata, nije moguća prijava preko sajta, a uvedena je i - ne znam u kojoj banci mi je izvršena uplata.

Razlog je veliki broj poruka građana koji ne znaju koju su banku odabrali prilikom prijave, odnosno u statusu im je napisano da je uplata izvršena, a oni ne znaju gde. Svima će biti odgovoreno u najkraćem roku, a 30 ljudi se svakoga dana bavi ovim prijavama i problemima.

Pratite Zaštitnik potrošača na Fejsbuku OVDE

Pratite Zaštitnik potrošača na Tviteru OVDE

Najnovije informacije na portalu Informer.rs