31.07.2020.

12:43

Foto:

Zaštitnik

AUTO-GIGANT SNIZIO CENU AUTOMOBILA: Da bi to uspeo, odlučio se na krajnje neobičan potez

Da bi pojeftinila svoja vozila, francuska kompanije Pežo (Peugeot), osnovana davne 1896. godine, odlučila se na krajnje neobičan potez. Da li je to način da pobije konkurenciju i istakne se kod kupaca?

Ipak, kako bi postigli nižu cenu kola, moraju negde da "uštinu" budžet, a rešenje vide u rezanju troškova vezanih za radni prostor i prodajnu, odnosno dobavljačku mrežu.

Takođe, šef Pežoa smatra da budućnost auto-industrije leži u e-vozilima, te da bi takva vrsta automobila mogla biti pristupačnija širem krugu kupaca.

"Financial Times" piše da proizvođači automobila nemaju mnogo izbora, već da moraju da povlače radikalne poteze kako bi cena njihovih e-automobila bila konkurentna.

Iz kompanije navode i da "prevazilaženje jaza između troškova razvoja e-vozila i njihove profitabilne prodaje (što je trenutno moguće jedino uz subvencije) - mora biti prvi prioritet ove industrije".

Pežo u ovakvim stvarima već ima iskustva, budući da je francuski proizvođač pre nekoliko godina preselio svoje sedište iz najčuvenije pariske avenije Champs-Elysees na periferiju grada. Osim toga, i kod njih je zaživeo rad od kuće, pa će svi koji mogu - nastaviti da rade tako, što je ušteda za kompaniju.

- Značajno ćemo smanjiti nekretninski portfelj. To će značiti dobrobit za zaposlene. Trošiće manje novca na prevoz, a imaće i bolji balans između privatnog i poslovnog života - kaže izvršni direktor Tavares.

Njegova razmišljanja su uzeta u obzir nakon što je grupacija PSA objavila polugodišnju dobit od 595 miliona evra, uprkos očekivanjima analitičara da će otići u ponor zbog cele trenutne situacije.

Kao i svi proizvođači koji posluju u Evropi ili Kini, i PSA osnažuje "električne kapacitete", nadajući se skoku potražnje kroz nekoliko godina.

Pratite Zaštitnik potrošača na Fejsbuku OVDE

Pratite Zaštitnik potrošača na Tviteru OVDE

Najnovije informacije na portalu Informer.rs