21.10.2020.

17:41

Foto:

Zaštitnik

BEZOBRAZLUK U SALONU NAMEŠTAJA "NUMANOVIĆ" Dobili slomljeno ogledalo, na novo će čekati 21 dan

Ako kupujete u salonima nameštaja "Numanović", nemojte se iznenaditi ako vam roba na kućnu adresu stigne oštećena, a put do zamenskog komada nameštaja, najblaže rečeno, je trnovit. Koliko ne poštuju svoje kupce najbolje pokazuje to što ćete u tom slučaju umesto prvobitno ugovorenih 15, nameštaj čekati više od mesec dana, iako je krivica isključivo njihova.

Upravo to se dogodilo Beograđanki Katarini P., koja je ogorčena na poslovanje ove kompanije i, kako kaže, nikada više neće kupovati kod njih.

Informer

- U salonu nameštaja "Numanović" kupili smo predsoblje "oniks" - ormar, vitrinu i ogledalo. Iako

nameštaj nije bio nimalo jeftin, mnogo nam se svideo pa smo se odlučili da ga pazarimo. Dali smo avans, a zatim i dva dana pre dostave isplatili i preostalu svotu. Kada smo sklapali ugovor, rekli su nam da će nameštaj stići za 15 dana. Tako je i bilo. Međutim, kada su artikli isporučeni, ogledalo je bilo polomljeno. Muž je pitao majstora šta sad da radimo, a on mu je rekao da će slikati oštećenu robu i proslediti kolegama, tako da neće biti nikakvih problema. Nije mu dao nikakav pisani dokument u kome se potvrđuje da je roba stigla oštećena - kaže ona i dodaje:

Bezobrazluk

To je čist bezobrazluk! Nameštaj smo naručili i platili, a sad treba da čekamo više od mesec dana na isporuku ogledala
Katarina P.

- Kada mi je ispričao šta se desilo, rekla sam mu da odmah pozove salon i uloži reklamaciju. To je i uradio, što se pokazalo kao dobra ideja, jer oni nisu imali pojma da je ogledalo polomljeno. Mislili smo da je sa tim potezom cela priča završena, ali ne! Kada sam nakon dva dana pozvala da vidim šta se dešava sa našim ogledalom i kada planiraju da donesu novo, rekli su mi da se reklamacija razmatra. Sasvim logično, naše pitanje je bilo šta tu ima da se razmatra kada su nam dostavili polomljeno ogledalo, što je samo njihova greška, nikako naša. Međutim, njihov odgovor nas je zaprepastio - to je na kolegama da utvrde! Odmah nam je bilo jasno da će pokušati krivicu da svale na nas. Zato smo im stavili do znanja da smo reklamaciju uputili gotovo odmah čim je majstor otišao i da ne želimo ponovo da čekamo 15 dana na isporuku, već da zahtevamo da to bude što pre. Ali ne lezi vraže - ogorčena je Katarina.

Naša sagovornica kaže da im je nakon nekoliko dana SMS porukom stigao odgovor da je reklamacija uvažena.

- Međutim, šokirao nas je drugi deo poruke, gde kažu da ćemo na robu sada čekati ne 15, već čak 21 dan! To je čist bezobrazluk! Nameštaj smo naručili i platili, a sad treba da čekamo više od mesec dana na isporuku ogledala! I to nije bila naša krivica već njihova, oni da poštuju svoje kupce, to ogledalo bi doneli sutradan. Bar da su rekli 15 dana, koliko je rok za isporuku kada kupite nameštaj, ali 21? Šokirani smo, pa zar im za potpuno isti posao treba sedam dana duže? - ogorčena je naša sagovornica.

Informer

Nenad Bumbić iz "Potrošačkog savetnika" kaže da nikako nije fer prema potrošačima da ispaštaju zbog greške kompanije.

- Nije u redu prema potrošačima da toliko čekaju na nameštaj koji su uredno platili, a da pritom krivica uopšte nije njihova! Postavlja se pitanje zašto im sada treba čak sedam dana duže da donesu nameštaj? Odgovor je prost: kada tek treba da kupite nude vam kraći rok od 15 dana, a sada su im potrošači već dali novac pa nemaju potrebe da žure - smatra on.

Nenad Bumbić iz "Potrošačkog savetnika" kaže da bi bilo najbolje da je potrošač odbio da primi ogledalo jer je razbijeno.

- U tom slučaju morali bi da ga donesu mnogo ranije. Zato je i savet svim potrošačima da kada vide da je roba oštećena nikako ne potpisuju papir da su primili robu, jednostavno majstoru kažite da vrati artikal i donese novi. Na taj način sprečićete i da kompanija tvrdi da ste to ogledalo vi razbili u međuvremenu - savetuje Bumbić.

U salonu nameštaja "Numanović" kažu da im dodatnih sedam dana treba kako bi utvrdili da ogledalo nije oštećeno.
- Nameštaj je kupljen u našem salonu i, u skladu sa ugovorom koji je potpisao kupac, isporučen. Reklamacija koja je nastala tokom isporuke je uredno prosleđena dobavljaču artikla i čeka se isporuka od istog. U celoj proceduri je ispoštovan zakonski rok i u skladu sa tim je data informacija da će kupac čekati 21 dan. Rok od 21 dan je dat kako bismo još jednom bili sigurni da je artikal ispravan i da je prošao dodatni nivo kontrole, i kako bi reklamacija uspešno bila rešena na obostrano zadovoljstvo - kažu u "Numanoviću".