Zaštitnik
BANKROTIRAO HOME PLUS! Potrošači ostali i bez robe i bez para
Kompanija se povukla iz tržnih centara, a ključ u bravu stavila je i u ostale radnje. Radnici više nisu na radnim mestima, a na cedilu su ostali i potrošači koji su poručili robu, platili je, ali je nisu i dobili.
- Kupila sam dušek 03.10.2020 u prodavnici Home plus u Višnjičkoj u Beogradu. Kupljen je na rate. Dve rate su prošle. Rok isporuke je bio do 03.11.2020. Dušek nije stigao, išli smo u radnju gde je kupljen, a i u ostale njihove radnje i sve su zatvorene. Negde piše popis, a negde ne piše ništa, ali je zatvoreno. Na telefone se ne javljaju. U međuvremenu sam na sajtu Narodne banke saznala da su u blokadi i da duguju 50 miliona dinara - ispričala nam je čitateljka Tatijana Mićić.
Proverom na sajtu NBS pomenuta firma je već nedeljama u blokadi skoro 53 miliona dinara, a dug se svakim danom uvećava.
Zaštitnik potrošača pratiće situaciju i detaljno se baviti ovim slučajem kako potrošači ne bi upadali u nove probleme. Za sada nije poznato kako mogu da ostvare svoje prava i povrate bovac jer stečaj nije zvanično objavljen.