26.01.2022.

18:20

Foto: Informer/Facebook

Zaštitnik

NOVA NAGRADNA IGRA, NOVE SUMNJE! Kupci i dalje ne veruju "Molu"!

Naftna kompanija "Mol" nedavno je organizovala novu nagradnu igru u kojoj je srećnom dobitniku dodelila "audi", ali kao i u ranijim izvlačenjima, određeni broj građana je iskazao sumnju u regularnost.

Verovatno da bi sprečili ostavljanje komentara koji im ne idu u prilog, "Mol" je ispod objave ko je srećan dobitnik na zvaničnoj stranici na društvenoj mreži Fejsbuk zabranila komentarisanje pomenute objave.
Ipak, oni najnezadovoljniji su našli način da ispod ranijih objava iskažu svoje nezadovoljstvo po više osnova, od toga da izvlačenje nije transparentno, do toga da nisu mogli da ukucaju kodove sa računa koji su bili uslov za učešće u nagradnoj igri.

Miloš Radovanović je napisao:
- "Mol Srbija", da li ste vi shvatili šta ste uradili i zašto ljudi govore da je izvlačenje namešteno? Jeste izvučen broj nasumično, ali niste snimali tabelu sa imenima, tako da je ona gospođica mogla da kaže bukvalno koje god ime želi. Kako gledaoci mogu da znaju da se baš to ime nalazi pod tim rednim brojem? Očigledno, napravili ste ogroman propust koji bi trebalo nekako da se reši jer ćete u suprotnom izgubiti poverenje velikog broja kupaca...

Informer


Brutalniji je bio Marko Stanković, koji je napisao:
- Prevaranti, to je sigurno izmišljeno ime i prezime. Najgori ste. Dan pre izvlačenja nije radila aplikacija, ni bodove nisu mogli da upišu na kartice!
To je potvrdila i Jasmina Kuzmanović.
- Prekjuče na pumpi su mi rekli da "Molova" kartica ne radi i da ne mogu da upišem bodove, ni da platim njome - napisala je Jasmina.

Kada je u avgustu organizovana slična nagradna igra i kada komentari na društvenim mrežama nisu bili zabranjeni, mogli smo da pročitamo mnogo više stavova ljudi koji su opravdano sumnjali u regularnost, jer u direktnom prenosu izvlačenja nije bilo moguće videti monitor gde je obavljan odabir dobitnika.

Predsednik "Nacionalne organizacije potrošača Srbije" Goran Papović kaže za Zaštitnik potrošača da najviše žalbi u poslednjem periodu stiže upravo zbog neregularnih nagradnih igara i njihove transparentnosti.

- Ovo je slučaj za Tržišnu inspekciju! Odavno je jasno da pravilnik o igrama na sreću mora da se menja jer su potrošači dovedeni u zabludu i naravno da se osećaju prevareno kao učesnici u trci za instant nagrade. Takođe, moj predlog je da u komisiji, kada se realizuju nagradne igre, obavezno jedan član bude iz nezavisne organizacije potrošača i da prati sam tok igre i izvlačenje nagrada, zato što je to jedini način da se stane na put kompanijama koje pokušavaju da od nagradnih igara naprave samo sopstvenu reklamu - rekao je Papović.

"Mol" otcepio Kosovo od Srbije

Nagradna igra nije jedini uzrok besa potrošača na kompaniju "Mol". Naime, ova naftna kompanija objavila je mapu Srbije bez južne srpske pokrajine prilikom saopštenja da kupuje benzinske stanice u Poljskoj. Na mapi poslovanja ove mađarske kompanije objavljena je i naša zemlja, ali osakaćena za Kosovo.

- Ne mogu da shvatim da se ovakvo ponašanje toleriše. Ta kompanije zarađuje kod nas, pa je valjda osnovni red da poštuje ustav i zakone ove zemlje. Ovo je za svaku osudu, pa me čudi da niko od nadležnih ovo dosad nije primetio i skrenuo pažnju "Molu" - jedan je komentara na Fejsbuku.