VERUJETE LI DIGITAL EKSPERTIMA? Recite nam 16. i 17. maja u Jugoslovenskom dramskom pozorištu!

Promo

16:08 Hi-Tech 0

informer.rs | 19. 04. 2019.

VERUJETE LI DIGITAL EKSPERTIMA? Recite nam 16. i 17. maja u Jugoslovenskom dramskom pozorištu!

Konferencija Digital Day iz godine u godinu podiže lestvicu u realizaciji najveće digitalne konferencije u regionu - iznova postavlja nove standarde u dovođenju svetskih predavača, inspiracija i selekcije ideja iz svetske digitalne industrije

Zato što nam iz godine u godinu verujete, ovog maja, u Jugoslovenskom dramskom pozorištu, idemo još dalje i pitamo vas - Kako verujete?

Moderne tehnologije i ubrzani razvoj istih dovode u pitanje poverenje - u podatke, reklame, brendove, trendove, logotipe, sadržaj, a u krajnjoj liniji i poverenje u eksperte. Digital Day 2019. pokrećemo sa idejom da zaronimo dublje i otkrijemo kome, kako i da li verujemo?

Promo

Svog viđenja pojma digital poverenja i domena u kojima je ono neophodno, dotaći će se između ostalih Zach Pentel, Global Director - Brand Strategy @Spotify. Na ovogodišnjoj konferenciji on će nam pričati o tome kako da izgradimo moderan brend u post-digitalnoj eri. Zach je, kao Consultant i Agency-side Brand Planner, tokom svoje bogate karijere radio na razvijanju strategija i kreativnih kampanja za neke od svetskih giganata kao što su Nike, Visa, Microsoft, Tinder, Diageo, Lowe's, Condé Nast, American Express, Unilever i Major League Baseball.

Promo

Na scenu JDP-a izaći će i Ana Anđelić - Executive Brand Consultant, pisac i doktor sociologije, koju je Forbes uvrstio na svoju CMO Next listu. Njen dijapazon interesovanja i aktivnosti se kreće od tehnologije, preko biznisa do kreativnosti, a na konferenciji će nam dati crash course na temu "Kako preživeti napad algoritma?" 

Promo

Brian Braiker, Editor @AdAge, ima preko 20 godina novinarskog iskustva iza sebe koje dolazi iz niza nacionalnih i lokalnih medija koje je uređivao i za koje je pisao. U svom CV-u ima izdanja kao što su Newsweek, Adweek, Rolling Stone, New York Times, Washington Post, Boston Globe, Variety, People magazine i Digiday. Njegovo predavanje nosi intrigantan naslov - "Pogled iz rovova" i baviće se disrupcijom u polju advertajzinga, odnosa klijent - agencija i tech giganata koji uzimaju nove komade digital kolača.

Promo

Brian Morrissey, President i Editor In Chief @DigiDay Media i na konferenciju nam stiže po drugi put. Ovoga puta Brian će podeliti svoje viđenje promena koje proživaljavaju digital mediji i kako je došlo do opadanja poverenja u njih. Izgradivši svoju karijeru u renomiranim medijima kao što je AdWeek, DM News, ClickZ i Silicon Alley Reporter, Brian će zajedno sa nama pokušati da dođe do korena krize koju mediji već izvesno vreme proživljavaju.

Promo

Chapin Clark je Executive VP @R/GA, Copywriter, Executive Creative Director specijalizovan za brand voice i social media content - ovaj predavač je sve to, ali i mnogo više. Sa njim razgovaramo o poverenju u doba mikrokomunikacije - "Kako je vera u brendove ugrađena u tweetove, Instagram objave i Reddit postove?"

Promo

Steve Dool je kao Head of Community Partnerships @Depop prva stanica za sve one koji tragaju za poslednjim trendovima u razvoju aplikacija. Radio je kao pisac i brand consultant za The New York Times Style Magazine, CNN Style, GQ, Esquire, Vanity Fair, Garage, Out, dok je u Complex Magazine bio na poziciji Style Editor-a. Steve nam je pripremio predavanje pod nazivom "New Wave Influence: Identifikacija i briga o smislenim partnerstvima, u trenutnoj influencer ekonomiji" na kom će vam otkriti kako da napravite najpametnije partnerstvo za svoj biznis sa drugim brendovima, influenserima, proizvodima i uvek prisutnim - stejkholderima. 

Promo

Mark de Brujin je Vice President, Head of Marketing EMEA & MEE @SAP Customer Experience i dolazi u Beograd sa ciljem da odgovori na večito pitanje - Kako pronaći savršen balans između ljudi i tehnologije, i postići ono čuveno, nimalo lako, izvrsno korisničko iskustvo? Mark je poznati predavač i u obrazovnim vodama i u branši, čuven po sjajnom razumevanju analitike i njenoj primeni u marketinške korake, na najmoderniji način. Ako tragate za trikovima koji će vam pomoći da razumete kupce i da vašu digitalnu marketing strategiju prilagodite tome - zapišite Markovo ime na listu predavanja koje morate da odslušate na Digital Day 2019.

Promo

Pod njegovim vođstvom se kompanija McCann Erickson razvila od 25 zaposlenih do čak 200, a 12 godina provedenih u advertajzingu u kome se njegovo ime itekako prepoznaje je razlog više da mu poverujete. On je Edward Cotton, Brand Strategy Consultant, Former CSO @BSSP i dolazi u JDP 16. i 17. maja, a tema njegovog izlaganja biće ''Šta nam savremeni logoi brendova govore o stanju brend poverenja?". Digitalne tehnologije donele su razne transformacije, a brendovi svoje digitalno prisustvo obeležavaju na vizualno različite načine - ali stari dobri logo je i dalje tu. Kako je on evoluirao kroz digitalne inovacije i kako danas komunicira sa publikom i uliva joj poverenje? Nećemo vam odgovoriti, prepuštamo to Edu i Digital Day-u.

U okviru konferencije se, već tradicionalno, dodeljuju i IAB MIXX Awards koje nagrađuju najuspešnije domaće kampanje iz polja digital marketinga. Prijave radova su i dalje otvorene, a rok da predate svoj ili rad svoje agencije je do 22. aprila.

Karte za konferenciju su do nedelje 21. aprila u prodaji po standardnim cenama, a za više informacija posetite sajt konferencije i vidimo se u JDP-u!

digitalday.rs



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]