VITKI I POSLE LETA: Sa ovom neobičnom dijetom skinućete višak kilograma!

Pixabay

15:13 Ljubav i zdravlje 0

Novosti.rs/Informer.rs | 15. 10. 2018.

VITKI I POSLE LETA: Sa ovom neobičnom dijetom skinućete višak kilograma!

Ishranu u kojoj je zastupljen pasulj najbolje je primeniti tokom hladnijeg dela godine. Pasulj povoljno deluje na jetru i žučnu kesu i pomaže da bolje rade. Osim toga, sprečava avitaminozu, karakterističnu za zimske dane i dijetalni način ishrane

Ova namirnica osnažuje kardiovaskularni sistem i poboljšava stanje i izgled kože. Preporučuje se da se tokom trajanja dijete jede pasulj kao glavno jelo, dok je unos hleba i slatkiša potrebno smanjiti. Bogat je lako svarljivim proteinima, vitaminima B, C i E i mineralima kalcijuma, fosfora, bakra, cinka i gvožđa. Od aminokiselina, najzastupljenije su triptofan, lizin, arginin, tirozin i metionin. 

PRVI DAN 

Doručak: 50 g tvrdog sira, kriška integralnog hleba 

Užina: šolja nemasnog jogurta 

Ručak: 100 g mladog sira, salata od mešanog povrća, limunada ili čaj bez šećera 

Večera: 200 g kuvanog pasulja, 150 g voća po izboru 

DRUGI DAN 

Doručak: 100 g mladog sira, kafa ili čaj 

Užina: 100 g bilo kojeg voća 

Ručak: 100 g kuvanog pasulja, kuvano povrće po izboru, ili velika salata od povrća, 100 g svežeg soka od jabuke, ili čaj bez šećera 

Pixabay

Večera: Isto kao i za ručak + 100 g bilo koje kuvane, ili pečene ribe 

TREĆI DAN 

Doručak: šolja nemasnog jogurta ili kefira, kriška integralnog hleba i 50 g tvrdog sira 

Užina: šolja kefira 

Ručak: 100 g kuvanog pasulja, kuvano povrće po izboru, ili velika salata od povrća, 100 g svežeg soka od jabuke, ili čaj 

Večera: Isto kao i za ručak + šolja soka od paradajza 

ČETVRTI DAN 

Doručak: 100 grama mladog sira, čaj ili kafa (bez šećera) 

Užina: 100 g bilo kojeg voća 

Ručak: 100 g kuvanog pasulja, salata od šargarepe i jabuke sa jednom kašičicom meda 

Večera: 100 g kuvanih ili pečenih pilećih prsa, 50 g kuvanog pirinča, čaj ili kafa (bez šećera) 

PETI DAN 

Doručak: 100 g mladog sira ili 100 ml jogurta, čaj ili kafa 

Užina: šolja nemasnog jogurta 

Ručak: 100 g kuvanog pasulja, kuvano povrće po izboru, ili velika salata od povrća, 100 g svežeg soka od jabuke, ili čaj 

Večera: Isto kao i za ručak i dva kuvana, ili pečena krompira i jedna šolja soka od paradajza



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]