DIJETA KOJA JE ZALUDELA SVET! Kilogrami se tope, a treba vam BANANA!

APfoto

15:58 Ljubav i zdravlje 0

espreso.rs | 22. 05. 2019.

DIJETA KOJA JE ZALUDELA SVET! Kilogrami se tope, a treba vam BANANA!

Banane, to fantastično supervoće, sadrže tri vrste šećera: fruktozu, saharozu i glukozu, ali i vlakna, a upravo ova kombinacija čini da osećaj sitosti dugo traje. Istraživanja su pokazala da su samo dve banane dnevno dovoljne za 90-minutni trening

Ukoliko ste i vi ljubitelj banana, ova dijeta će vam verovatno prijati, a najbolje pod svega je što zaista nećete osećati glad. Za nedelju dana možete skinuti i do pet kilograma viška, ali pre nego što počenete da je praktikujete obavezno se konsultujte sa svojim lekarom i nutricionistom.

Doručak

Pojedite samo bananu. Ukoliko budete gladni i nakon 15 minuta, slobodno pojedite još jednu. Ne bi trebalo da jedete drugo voće za doručak, ali ako mislite da vam banana neće biti dovoljno, možete pojesti i dve-tri kašike kuvanog pirinča. Jedite samo zrele banana.

Ručak i večera

Večerajte najkasnije do osam sati uveče, mada bi bilo idealno da jedete do 18 časova. Što se tiče namirnica za ručak i večeru, niste ograničenei izborom i možete jesti ono što bi i inače jeli. Međutim, trudite se da porcije budu manje, kao i da izbegavate deserte. Japanke su poznate po vitkoj liniji, ali one se trude da nakon ručak nikada ne budu sasvim site. Takođe ne bi bilo loše da izbegavate ugljene hidrate, beli hleb, beli pirinač, šećer i belo brašno.

Pixabay

Samo voda

Tokom dijete jedina tečnost koja vam je dozvoljena je isključivo voda, mineralna ili obična. Trudite se da voda koju konzumirate bude sobne temperature. Kada je pijete, pijte je u malim gutljajima, nemojte se "nalivati". Tokom dana možete popiti jednu kafu, čaj ili sveže ceđeni sok. U posebnim prilikama dozvoljena vam je i čaša piva ili vina.

DORUČAK ZA 10 MINUTA! Kuvana jaja na tostu kojima retko ko odoli

Užina

Oko tri sata posle podne možete pojesti dve kockice crne čokolade ili niskokalorični kolačić. Krofne, sladoled, čipas, grisine i slične grickalice nisu dozvoljene. Naravno, bilo bi bilje da za užinu pojedete jednu voću, ali ukoliko žudite za slatkišima, nemojte se ustručavati.

Rano u krevet

Trudite se da odete na spavanje najkasnije do ponoći.

Vežbajte ako želite

Tokom ove dijete nije neophodno vežbati, ali ukoliko želite, smao napred. Ipak trudite se da što više pešačite.

Vodite dnevnik

Vodite dnevnik kako se osećate i šta se jeli tokom dana. Takođe, na internet možete naći dosta foruma i razmeniti iskustva sa drugima koji sun a ovom režimu ishrane, prenosi Espreso.rs.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]