Probudite telo iz ZIMSKOG SNA! Idealne vežbe za RAVAN STOMAK!

Shutterstock

15:00 Ljubav i zdravlje 0

ljubav&zdravlje | 28. 11. 2021.

Probudite telo iz ZIMSKOG SNA! Idealne vežbe za RAVAN STOMAK!

Fizička aktivnost neophodna je za zdrav organizam, a pritom ćete i vašu figuru dovesti do savršenstva...


Ideal lepote s godinama se menjao, međutim, jedna stvar ostaje konstanta - ravan stomak. O eliminisanju viška kilograma na ovom delu tela maštaju mnoge žene, ali i muškarci. Opšte je poznato da upravo najviše truda zahteva postizanje tog cilja kada je korigovanje linije tela u pitanju. Ipak, za sve postoji rešenje, samo je potrebno biti istrajan u tome.

Da biste stekli izgled o kojem maštate, potrebno je posvetiti se svom telu kako spolja, tako i iznutra. Odnosno, za stomak je najbitnija ishrana, što znači da treba jesti što manje nezdrave hrane, kao i da vaša ishrana mora biti bogata voćem i povrćem. Osim ishrane, za takozvane pločice na stomaku bitan je i trening. Treningom oblikujemo svoje telo. Kombinacija uravnotežene ishrane i odgovarajućih vežbi dovešće izgled vašeg stomaka do savršenstva. Ukoliko niste sportski tip, te vam pomisao na odlazak u teretanu već zadaje glavobolje, efikasne vežbe za postizanje željenog cilja možete raditi i kod kuće.

Freepik.com

Stres je okidač za gojaznost

Ukoliko ste stalno pod stresom, povećava se nivo "hormona stresa" u organizmu, a tako se i masne naslage mogu skupiti oko stomaka. Dakle, odvojte barem 15 minuta dnevno da zažmurite, dišete duboko i mislite o lepim stvarima.

Ruski zaokret

Lezite na leđa, noge savijte u predelu kolena, a ruke držite u predelu ušiju, kod potiljka glave. Dižite torzo prema kolenima, a kada se dignete, telo zarotirajte prvo u levu stranu, pa onda u desnu.

Laktom prema kolenu - bicikliranje

Lezite na leđa i savijte se u pozu bicikla, odnosno stavite dlanove na potiljak, noge savijte tako da bedra budu pod uglom od devedeset stepeni, a potkolenice paralelno s podom. Laktom dodirujte prvo jedno, pa drugo koleno.

Shutterstock

Uvijanje rukama i nogama

Lezite na leđa, neka vam ruke i noge budu ispružene, ali neka ne dodiruju pod. Noge, savijene u kolenima, dižite prema prsima, pa rukama obgrlite noge.

Shutterstock

Plank

Vežba plank je veoma popularna jer aktivira čitavo telo i zaista je efikasna, posebno za trbušne mišiće. Namestite se tako da ste paralelni s podom, okrenuti stomakom prema njemu. Naslonjeni ste na laktove, a pridržavate se i vrhovima nožnih prstiju. U tom položaju ostanite koliko možete i ukoliko vežbu radite svaki dan, rezultati će ubrzo biti vidljivi.
 



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.