HIT U ITALIJI - Frančesko Koluči od starih ćebadi stvara visoku modu!

Pixabay/Vouge

18:54 >> 19:09 Ljubav i zdravlje 0

M.J. | 08. 12. 2021.

HIT U ITALIJI - Frančesko Koluči od starih ćebadi stvara visoku modu!

Šta je za vas moda? Umetnost ili odevni predmeti koji vas štite od hladnoće ili toplote? Koliko ste otvoreni da prihvatite nove ideje? Da li ste otvoreni da u modnim kreatorima možete da vidite umetnike, ljude koji žive svoju nepresušnu maštu i sprovode ideje bez ograničenja ili ih vidite kao ekscentrike koji ne razumeju "običan svet"? Predstavićemo vam Karla Kolučija, italijansko dizajnera koji nejčešče za svoje kreacije koristi reciklažni materijal, od starih stvari i iskorišćenih materijala stvara nove modele koji postaju sam vrh visoke mofde.


- ČESTO raszežem granice svoje kreativnosti. Pre neki dan sam video ogromnu gomilu šarenog hekleraja. Odmah sam imao viziju mojih mankena kao ikona, koji bi svi bili prekriveni svojom bogatom i živppisnom teksturom, izjavio je nedavno je izjavio Koluči.

Pixabay/Vouge

Stari hekleraj u ruhu visoke mode

Tri prerađena održiva donirana heklana ćebad inspirisala su Karla Kolučija da stvori ovaj trio, koji krasi italijanske izloge. 

- Uvek su me zanimale umetnost, performans, izložbe, moda, knjige, muzika i fotografija. Tokom mojih akademskih studija u Italiji, moja nastavnica kostimogtafije Paola Lo Sciuto me je uvele u konceptualni svet konceptualne umetnosti i performansa. Takođe veliki uticaj na moju estetiku imalo je otkriće italijanske kinematografije. Duboko se divim kostimografima Danilu Donatiju i Pjeru Toziju, i rediteljima kao što su Franko Zafireli, Pjer Paolo Pazolini, Mikelanđelo Antonioni, Alehandru Jodorovskom. Otkako sam otišao za London, moja radoznalost je otišla još dalje, posebno prema onome što je avangardno i novo. Moje nedavavno omiljeno otkriće je pozorište Sadler's Vels, jedno od najznačajnijih mestas savremene umetnosti danas. Na početku moje karijere velika inspiracija, bili su mi Leigh Bovari, Aleksandaer Mcqeen, Džon Galiano i Martin Margieala, govori o svojim uzorima novi modni guru evropske scene.

Pixabay/Vouge

Kreativna igra - između mode i kostima

Radeći u polovnom okruženju, svaka donacija može biti neočekivana i iznenađujuća. Najuzbudljiviji i najizazovniji deo mog posla je ponovno sastavljanje iznenađenja i davanje novih oblika/života modelima koje stvaram. Kupovina polovne odeće društvu omogućava ljudima da troše novac na nešto što je već nošeno i daju odeći šansu da se ponovo koristi i živi svoj drugi novi život, nadahnut je italijanski dizajner.

Pixabay/Vouge

Samo je mašta granica

Započeli smo kampanju pod nazivom "23%", pozivajući se na činjenicu da je 23 % odeće u Londonu nenošeno, i da je njihova ponovna upotreba dranatično snanjuje otisak ugljenika, vode i otpada u potrošnji odeće. Osećam da u poslednje vreme nudi ponavljajući i standardni proizvod, fasciniran sam merom kojom je nova generacija opsednuta etiketama, tako se i dizajneri više okreću svom logu, kako bi prodali što vieš svoje odeće, nego samoj suštini kreativnosti, spoznaje sa gorčinom srž potrošačkog društva ovaj umetnik.

Pixabay/Vouge

Ideje stvaraju magiju

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.