ŠTA TREBA JESTI ZA VEČERU? Evo šta predlažu nutricionisti!

Shutterstock

23:33 Ljubav i zdravlje 0

lepotaizdravlje.rs/informer.rs | 10. 06. 2022.

ŠTA TREBA JESTI ZA VEČERU? Evo šta predlažu nutricionisti!

Nutricionisti kažu da preskakanje bilo kog obroka nije dobar izbor, te da su pojednako važni i doručak, i ručak, ali i večera. Ipak, najčešće, kada se trudimo da smršamo ili održimo željenu kilažu, mi preskačemo večeru.


Međutim, ovo ipak nije tako dobra odluka, smatraju stručnjaci. Našem organizmu potrebna je određena količina hrane kako bi pravilno funkcionisao.

Nutricionisti savetuju da sa ugljenim hidratima (žitarice, pirinač, krompir…) završimo do ručka, a da večeru ne preskačemo. Umesto toga, trebalo bi da izaberemo laganiju i zdraviju opciju. I takođe, da s poslednjim obrokom završimo negde do 19 časova.

Supa (čorbe ili potaži)

Supe su odličan izvor vitamina, zasitne su i dobro deluju na zdravlje organa za varenje. A uz to, ne sadrže mnogo kalorija te ne moramo da brinemo da li ćemo se ugojiti. Obarite omiljeno povrće, izmiksajte ga i dodajte još vode i začine po ukusu i dobićete ukusan i zdrav obrok, idealan za večeru.

Salata

Ono u čemu se nutricionisti slažu jeste da sa salatama ne možemo da pogrešimo, a neretko, nismo ni ograničeni količinom. Stoga, za večeru birajte sezonsku salatu (zelena salata, paradajz, krastavci, paprika) i začinite s kašikom maslinovog ulja. Možete dodati i malo mladog sira ili tofu.

Foto: Shutterstock

Salata

Grilovana piletina ili riba

Pored toga što je priprema mesa na ovaj način veoma ukusna, u isto vreme je i zdrava, a ne sadrži mnogo kalorija. Poslužite grilovano meso s mnogo salate i dobićete idealnu večeru.

Kinoa

Ova žitarica je veoma zdrava i zasitna, ali i veoma raznovrsna. Možete je dodavati u salate ili poslužiti uz povrće po izboru.

Mladi sir

Mladi sirevi ne sadrže mnogo masti a pružaju nam potrebne nutrijente. Uz malo soli i bibera i parče integralnog hleba ili jednu integralnu tortilju, dobili ste veoma zdrav večernji obrok.

Printscreen You Tube Ivina kuhinjica

Sočivo

Šaku sočiva skuvajte u vodi i poslužite uz omiljenu sezonsku salatu. Dobićete sjajan izvor vlakana i proteina.

Šejk

Šejkovi su idealan izbor za večeru jer ne sadrže mnogo kalorija a zasitni su. Birajte sezonsko voće, mleko s malim procentom masti ili jogurt. U šejk možete dodati i dve kašike ovsenih pahuljica i kašiku čia semenki.

BONUS VIDEO:



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.