Borci PROTIV STARENJA! 3 lagane joga vežbe koje ZATEŽU VRAT i uklanjaju PODBRADAK!

Shutterstock

18:12 Ljubav i zdravlje 0

informer.rs/alternativazavas | 26. 06. 2022.

Borci PROTIV STARENJA! 3 lagane joga vežbe koje ZATEŽU VRAT i uklanjaju PODBRADAK!

S godinama ste primetili da vam je koža na vratu izgubila čvrstoću i zategnutost, a zaradili ste i podbradak? Probajte ove lagane joga vežbe...


Već posle 30. godine na vratu počinju da se primećuju prvi znakovi starenja - koža postepeno gubi elastičnost i smanjuje se proizvodnja kolagena, dok podbradak može da nastane kao rezultat gena ili premasne prehrane, odnosno viška kilograma. I jedno i drugo može da bude posledica i pasivnog stila života, loše ishrane i naizmeničnog mršavljenja i debljanja, ali na sreću postoje jednostavne i efikasne joga vežbe koje će vam pomoći da vratite mladolik izgled.

Vežbe koje uključuju istezanje vrata možete praktikovati i za računarom. Važno je da ih izvodite polako i svesno jer je kičma u ovom delu posebno osetljiva, te nikada ne pravite nagle pokrete s vratom.

Vežba br. 1 – poljupci prema nebu

1. Udahnite i podignite bradu prema gore (osetite kako se vrat zateže), pogled usmerite prema gore, napućite usne pa pošaljite 20 poljubaca prema nebu.  

Shutterstock

Pošaljite poljubac, ali ka nebu

2. Vratite glavu u neutralan položaj. Ponovite vežbu 5-10 puta. Ova vežba je izvrsna za vrat i pomaže u uklanjanju podbratka.  

Vežba br. 2 – uvo prema ramenu

1. Polako pošaljite glavu u stranu i spustite desno uvo prema desnom ramenu. Pokušajte što više da približite uvo ka ramenu, ali pazite da ne osećate bol i preveliku napetost. Zatim polako vratite glavu na sredinu.

Shutterstock

Uvo prema ramenu

2. Polako spustite levo uvo prema levom ramenu. Opet, pokušajte što više da približite uvo ramenu. Zatim polako vratite glavu na sredinu.

3. Više puta ponovite ovu vežbu na jednu i na drugu stranu.

Vežba br. 3 – pogled preko ramena   

1. Stanite uspravno. Zatim isprepletite prste ruku iza leđa i pokušajte što više da ispružite ruke.

2. S izdahom polako okrenite glavu u desnu stranu i usmjerite pogled preko ramena koliko možete da okrenete glavu. Ostanite u ovom položaju 5-6 sekundi i dišite normalno.

pexels.com

Pogled preko ramena možete da izvedete i na ovaj način

3. S udahom vratite glavu na sredinu pa s izdahom polako okrenite glavu u levu stranu i usmerite pogled što više preko ramena, u zavisnosti od toga koliko možete da zarotirate vrat. Zadržite položaj tokom 5-6 sekundi i normalno dišite.

4. Polako vratite glavu na sredinu i vratite ruke u normalan položaj (otpustite isprepletene prste).



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.