BRZI TEST (NE)ZDRAVIH NAVIKA! Nutricionista otkriva GDE STE na skali životnih stilova!

Shutterstock

09:00 Ljubav i zdravlje 0

ljubav&zdravlje/N.L. | 14. 08. 2022.

BRZI TEST (NE)ZDRAVIH NAVIKA! Nutricionista otkriva GDE STE na skali životnih stilova!

Ako niste sigurni da li živite zdravo, uradite brzi test i stvari će vam sigurno biti jasnije. Ukoliko niste zadovoljni rezultatom, ne očajavajte, već preduzmite nešto...

Gde ste na skali zdravih životnih navika? Šta uopšte podrazumevaju zdrave navike? Nutricionista Marija Đurković smatra da ovaj koncet treba da uključuje izbalansiranu ishranu, fizičku aktivnost i dovoljno sna. Pogledajte sada dva ponuđena profila i štiklirajte izjave koje su bliže vašem načinu života.

Životne navike A

1. Hranu uglavnom pripremate kod kuće i birate zdravije

Shutterstock

Uz svaki obrok pojedite salatu

2. Trudite se da uz jelo uvek imate i salatu, da biste bili sitiji

3. Imate najmanje tri obroka dnevno i ne prejedate se u njima

4. Praktikujete fizičku aktivnost najmanje dva-tri puta nedeljno

Shutterstock

Budite fizički aktivni dva-tri puta nedeljno

5. Pijete dovoljno vode i ne dozvoljavate da vam tele dehidrira

6. Trudite se da u krevet odlazite na vreme i da spavate 6-8 sati

Životne navike B

1. Uglavnom jedete u žurbi nešto iz frižidera ili napolju, u pekari...

2. Kada i jedete kuvano i pečeno obrok vam je jednoličan (samo meso i hleb, npr), bez salate

3. Ne uspevate da ostanete uobročeni i često se prejedate

Shutterstock

Dovoljna unos vode i tečnosti su važan deo zdravlja

4. Većinu vremena sedite, ne vežbate i osećate zamor pri najmanjem naporu

5. Često zaboravite da pijete vodu jer ne osećate žeđ

6. Spavate manje od 6 sati, odlazite kasno u krevet i budite se umorni

- Da li ste više izjava štiklirali na prvom ili na drugom spisku? Ako ste negde na pola puta, to je još uvek ohrabljujuće i potrebno je možda samo malo truda sa vaše strane da se taj prosek popravi. Da uvedete neku fizičku aktivnost, krenete u nutricionističko savetovalište, instalirate aplikaciju koja će vas podsećati kada je vreme za čašu vode i slično. Savetujem vam da se zamislite nad svakom potvrdnom izjavom sa drugog spiska. Sigurno nešto možete da preduzmete već od danas - sugeriše Marija Đurković.

Ako ste štiklirali svih šest izjava na levoj strani - bravo! Samo nastavite tako, puručuje nutricionista.

bonus video:


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.